Propune un design pentru tricourile ELECTRIC CASTLE si traieste experienta VIP a festivalului

Propune un design pentru tricourile ELECTRIC CASTLE si traieste experienta VIP a festivalului

Electric Castle provoaca tinerii designeri romani sa-si exprime viziunea artistica asupra atmosferei electrice din cadrul festivalului prin competitia YOU DESIGN IT. EVERYBODY WEARS IT. Trei dintre acestia isi vor vedea designurile produse si se vor bucura de experienta VIP a festivalului. 

Organizatorii festivalului convoaca fanii “electrici” sa transforme experienta lor de la Castelul Banffy intr-un design de tricou si sa inscrie propunerile lor pana pe 23 mai pe site-ul evenimentului.

Vizualurile pot fi inspirate dintr-un loc sau un moment preferat din cadrul festivalului (Banffy Castle, Hideout, Booha Mansion, Sunset/Sunrise by the Lake etc.) sau pot reinterpreta logo-ul Electric Castle sau semnatura ”We are the people!”.

Competitia YOU DESIGN IT. EVERYBODY WEARS IT se desfasoara in doua etape. In prima faza, juriul Electric Castle va selecta finalistii, care vor fi anuntati pe pagina de facebook in data de 24 mai. Acestia vor fi alesi conform criteriilor de respectare a temei concursului, originalitate, viziune creativa a lucrarii si actualitatea modelului propus in acord cu brieful.

A doua etapa este reprezentata de perioada de votare a publicului, care dureaza din 24 pana in 31 mai, inclusiv. Doua cele mai votate propuneri, dar si un design ales de juriul Electric Castle, vor fi declarate castigatoare pe data de 1 iunie.

 

Castigatorii se vor bucura de experienta VIP a Electric Castle, printr-o invitatie dubla, si de doua tricouri cu grafica proprie. Mai mult, modelele castigatoare vor fi produse in editie limitata si vandute in shop-ul Electric Castle cu mentiunea „Designed by”. Astfel, designerii castigatori au ocazia sa vada atmosfera de festival colorata cu propunerile lor.

Inscrierile in concurs se fac prin intermediul unui formular disponibil pe site-ul evenimentului.

Participantii trebuie sa completeze datele personale si sa trimita designul (latime de cel putin 1200px in format jpg.) la dimensiuni de maxim 28 x 40 cm pentru tricourile de fete si 34 x 49 cm pentru tricourile de baieti.

Fiecare design trebuie sa aiba maxim 5 culori si poate fi realizat pentru o fata sau fata-verso. O persoana poate trimite un numar nelimitat de propuneri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related