HIPPOS a preluat comunicarea online, ATL si BTL pentru Bucuresti Mall-Vitan si Plaza Romania – parte din Anchor Group - in urma unei licitatii ce a avut loc in aprilie 2016.
Ambele divizii - Design si Advertising - ale HIPPOS s-au aliniat nevoilor celor doua brand-uri, incepand implementarea unei strategii de repozitionare a mall-urilor, prin campanii recurente de imagine si comunicare digitala consecventa.
Astfel, Bucuresti Mall-Vitan vine cu pozitionarea „Fashion in Action” – pasul in plus facut de la o destinatie de shopping catre un spatiu dinamic in care fiecare se poate reinventa, iar Plaza Romania aduce „Plaza Your Way”, creionand o zona in care distractia, cumparaturile si evenimentele se completeaza reciproc, oferind experienta integrata a mall-ului care este pe placul publicului tinta.
"Am ales sa lucram cu HIPPOS, stiind clar ca vom avea alaturi un partener de incredere, cu gandire strategica si coerenta, dar si cu acel impuls creativ care sa aduca un suflu nou imaginii primelor doua mall-uri construite in Bucuresti. Stim cum au evoluat consumatorii nostri, stim care sunt nevoile si interesele lor si este momentul sa le aratam ca suntem, mai mult ca oricand, pregatiti sa le oferim experiente integrate de shopping si distractie pe care o cauta si pe care o merita", declara Alexandra Bucur (Marketing Manager Anchor Grup).
In perioada urmatoare, agentia pregateste evenimentele pentru relansarea ambelor centre comerciale, in urma unei perioade lungi de renovare modernizare, care vor marca inceputul unei noi perioade in viata fiecarui centru comercial.
"Suntem convinsi ca in parteneriat cu HIPPOS, primele mall-uri din Bucuresti vor redeveni cele dintai in preferintele bucurestenilor. Avem o echipa dedicata, cu oameni pasionati de munca lor si la curent cu realitatea consumatorilor, alaturi de care stim ca rezultatele sunt si vor fi mereu pe masura asteptarilor echipei Anchor", declara Emanuel Clonda (Managing Partner HIPPOS).