ETİ European Food Industries, filiala locala a Grupului ETİ, cel mai mare producator de dulciuri din Turcia*, comunica pentru prima data in Romania.
Au biscuitii umor? Au. Daca se numesc ETİ PUF
Campania semnata de Ogilvy & Mather Romania aduce in prim plan 4 personaje colorate, dulci, pufoase si pline de vivacitate. Patru biscuiti vorbareti interactioneaza cu umor pentru a spune o poveste simpla despre bucurie, imaginatie si, evident, placerea de a manca dulciuri, indiferent de varsta sau context.
Biscutii Mashmallow cu glazura, in patru variante, devin, astfel, aceste 4 personaje simpatice care sunt prezente in viata celor ce isi doresc sa pastreze acea stare de bucurie autentica si simpla, care ne duce cu gandul la clipele din copilarie. Campania se adreseaza unui target care apreciaza dulciurile de calitate, dar si povestile spuse cu umor si talc, indiferent de moment sau context.
"Ne bucuram ca am contribuit la lansarea oficiala in Romania a celui mai mare jucator de dulciuri din Turcia. ETİ PUF este doar primul pas al unei constructii de business pe termen lung, gandita cu rabdare si seriozitate", spune Stefan Chiritescu (Strategy & New Business Development Director, Ogilvy & Mather Romania).
"Ne am dorit o echipa profesionista, careia sa ii placa provocarile, cu simtul umorului. O echipa care sa inteleaga targetul si care sa vorbeasca pe limba lui, avand in vedere ca lansarea ETİ PUF in Romania este una dintre cele mai importante campanii pe care le dezvoltam, in acest moment, la nivel european. Am decis sa mergem alaturi de Ogilvy in momentul in care am vazut scripturile si am stiut clar ca este ce ne trebuie. Spoturi vesele care sa descrie clar personalitatea ETİ pufilor, personaje colorate si amuzante", conform oficialilor echipei de marketing ETİ International.
Executiile sunt simple si dramatizeaza pe umorul de situatie si de dialog, punand in valoare calitatile celor patru biscuiti ETİ PUF, printre care si umorul si vivacitatea lor. Dulciurile sunt parte din bucuria noastra, indiferent de varsta sau de context.
Campania care sustine comunicarea biscuitilor ETİ PUF in Romania este una integrata si include spoturi TV (patru executii), materiale promotionale si productie outdoor (metrou si afisaj stradal).
*conform Nielsen 2015, Turkey (Sweet snacks: Biscuits, cakes, uncoated wafer)