Compania brasoveana face un pas firesc in evolutia sa, relansand brandul Dacia Plant® si abordand o noua identitate vizuala de companie.
Compania relanseaza brandul Dacia Plant si tinteste noi segmente de consumatori interesati de beneficiile suplimentelor nutritive naturale. Odata cu rebrandingul sunt lansate noi produse si are loc o rearanjare a portofoliului. Toate ambalajele vor fi de acum mai simple, elegante si reduse la esenta.
Primele produse lansate la inceputul lunii mai sub noul brand Dacia Plant sunt Calmindolor, Emocalm Forte, Fitosenin, Herboprostal, Normocolesterol Forte, Vasoclean si Vivalong.
"Schimbarile pe care le anuntam astazi sunt primele dintr-un proces entuziasmant, o strategie pe termen lung care are drept obiectiv fidelizarea cat mai multor consumatori. Rebranding-ul nu este o schimbare radicala, este un pas firesc in evolutia unei companii. Se simte acum mai mult ca oricand nevoia unei experiente de brand captivante, diferentiatoare, care sa fie coerenta in fiecare punct de contact cu clientul final", a declarat Carmen Dinca (Director de Marketing Dacia Plant).
In acelasi timp, pentru a putea sa comunice eficient unor noi segmente de consumatori beneficiile suplimentelor naturale, Dacia Plant adopta o noua identitate vizuala de companie. Aceasta preia valorile companiei (sanatate naturala, traditie, armonie, valoare si inovatie) si le transpune intr-o abordare noua, mai potrivita cu viteza si eficienta secolului in care traim.
Lupul dacic, simbolul Dacia Plant de aproape 14 ani, paraseste forma orizontala, inspirata din steagurile de lupta ale dacilor, si evolueaza intr-un cerc ce simbolizeaza continuitatea si permanenta. Cercul se inspira din traditie si natura, evolueaza si renaste din nou din vechile sale valori.
Dacia Plant este traditie, este modernitate, este natura, este un perpetuum mobile care creeaza si recreeaza produse binefacatoare pentru sanatatea consumatorilor. Misiunea Dacia Plant este sa reintoarca oamenii la natura si sa aduca natura mai aproape de oameni.
„Forta binefacatoare a plantelor” devine noul slogan al companiei si transmite romanilor ca suntem mereu conectati la natura si la starea naturala, de sanatate.
"Pentru noi traditia a fost si ramane punctul de reper, dar in acelasi timp este important si sa fim conectati la valorile prezentului, la nevoile si asteptarile omului modern. Iar omul modern incepe sa redescopere ca sanatatea se pastreaza cel mai bine printr-un stil de viata cat mai natural. De aceea, prin noua imagine si noul slogan, ne propunem sa comunicam mai bine oamenilor de toate varstele beneficiile suplimentelor create din plante, cu promisiunea ca le vom oferi si pe viitor produse naturale, eficiente, inovatoare", a declarat Cosmina Oprea (Director General Dacia Plant).
Rebrandingul Dacia Plant era necesar in conditiile in care compania are deja un istoric de 14 ani in care s-a impus ca un brand de succes pe piata suplimentelor nutritive din plante. Dacia Plant paseste acum intr-o noua etapa de dezvoltare, in care se adreseaza persoanelor tinere, dinamice, din ce in ce mai interesate de sanatatea naturala.