Atunci cand vine vorba despre cum te poti racori intr-o zi torida, primul lucru la care te gandesti este berea. SKOL stie acest lucru, face acest lucru si, de acum, o si spune.
Astfel ca, alaturi de MullenLowe, SKOL le vorbeste oamenilor hotarati despre principalul atribut al berii: efectul instant racoritor. Noua campanie semnata SKOL si MullenLowe are in centru noi executii TV.
"Ne-am propus sa construim pe succesul platformei de comunicare de anul trecut, destinata celor care gasesc imediat modalitatea perfecta de a raci, deschide si savura o bere adevarata. SKOL ofera calitate fara compromisuri si un val de racoare atat de dorit atunci cand <ori bem bere, ori bem bere>", spune Paul Markovits (Marketing Vicepresident URBB).
Noul spot TV are si un personaj neasteptat – o tanara eschimosa care aduce racoarea arctica pe o terasa toropita de caldura verii. Aparitia acestui personaj este tot atat de neasteptata precum efectul fiecarei inghitituri de SKOL: te racoreste instantaneu. Si, daca asta asteapta oricine de la o bere, atunci trebuie sa incerce SKOL.
"Dupa ce am inteles cu totii ca pentru SKOL si pentru iubitorii de bere adevarata nu exista jumatati de masura, descoperim acum ca si racoarea trebuie sa fie totala, ca la Pol, cu eschimosa cu tot! Deoarece, vara aceasta ori ne racorim, ori ne racorim, nu am facut compromisuri in comunicarea unuia dintre cele mai importante beneficii ale berii, care ne place si noua atat de mult: racorirea instantanee", spune Alina Balan (Client Service Director MullenLowe).
Si, pentru ca racoarea sa ne cuprinda pe toti, mixul de promovare este completat de OOH, online si in-store.
Echipele participante
Echipa SKOL este formata din Denisa Jalba (Jr. Brand Manager), Lucian Gavril (Sr. Brand Manager) si Paul Markovits (Marketing Vicepresident).
Racoarea din echipa MullenLowe a venit de la Andrei Munteanu (Group Creative Director), Victor Oprisan (Group Creative Director), Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Ilinca Nanoveanu (A/V Producer), Alina Balan (Client Service Director), Adriana Tudoran (Account Director), Bianca Iancu (Account Executive).
Pentru realizarea spotului, MullenLowe a colaborat cu casa de productie MME (Multi Media Est), iar regizorul a fost Asaf Kobrovsky.