Policolor lanseaza proiectul “Culorile Romaniei”, editia II. 12 tone de materiale donate catre 13 proiecte din toata tara in 2016

Policolor lanseaza proiectul “Culorile Romaniei”, editia II. 12 tone de materiale donate catre 13 proiecte din toata tara in 2016
  • Policolor sustine cu materiale renovarea caselor si obiectivelor publice din trei comune, trei orase, pictarea unei noi locomotive pentru CFR Calatori, doua muzee de interes national, un centru cultural.
  • Cinci lucrari de arta urbana vor fi pictate de catre voluntari, profesori si Ambasadori ai Culorilor Romaniei pe o suprafata de 3.800 de mp (din care 3.700 mp – vapoarele din Constanta si aprox. 100 mp- locomotiva electrica CFR Calatori).
  • Investitia companiei in proiectul de anvergura nationala este estimata la peste 120.000 de euro.

Policolor S.A., producator roman de lacuri si vopsele cu o experienta de peste 50 de ani in piata, lanseaza campania nationala “Culorile Romaniei”, editia 2016, prin care sunt sustinute proiecte din Romania avand ca numitor comun doua valori importante: inovatia si traditia.

 

"Policolor isi propune sa identifice, sa sustina si sa dezvolte modele autentice de urmat: oameni care prin munca lor sustin comunitatea, sate care doresc sa isi pastreze identitatea si orase care lupta cu gri-ul si dezvolta zone de culoare. Numitorul comun – inovatia si traditia", a declarat Marius Vacaroiu (CEO Policolor) in cadrul conferintei de lansare.

 

Culorile Romaniei” are ca obiective principale sprijinirea cu materiale a proiectelor venite din zona urbana si rurala pe care comunitatile le sustin in fata Policolor si le pot implementa.

Proiectele fie contribuie la pastrarea identitatii arhitectonice, fie isi propun sa redecoreze suprafete mari din orase sau sate, pentru a reimprospata viata comunitatilor, fie sunt lucrari de arta urbana care aduc culoare in zonele urbane, incarcate de gri.

In 2016, Culorile Romaniei vor ajunge in trei comune: Manzalesti - Jud. Buzau, Corbi - Jud. Arges, Luncavita- Jud. Tulcea. Toate cele trei comune mentionate au dorit sa se infrateasca cu Policolor, dupa modelul comunei Ciocanesti - Bucovina (Culorile Romaniei 2015).

Tot in acest an, Culorile Romaniei vor ajunge in trei orase: Tismana, Ramnicu Sarat si Constanta, pe o noua locomotiva pictata pentru CFR Calatori, doua muzee de interes national - Muzeul National al Satului “Dimitrie Gusti”, Muzeul de Etnografie Tulcea si la Centrul Cultural Cartisoara, case si scoli din Cartisoara si Marsa, Jud. Sibiu

Investitia Policolor in cele 13 proiecte din 2016 este estimata la peste 120.000 de euro si consta in furnizarea a peste 12 tone de vopsea, lac, grund, bait pentru renovarea si punerea in valoare a obiectivelor stabilite si cheltuieli aferente implementarilor cu voluntari si premii pentru artistii care au castigat concursurile de creatie.

Cele doua concursuri de creatie, derulate pana la sfarsitul lunii aprilie 2016 de catre Policolor s-au adresat studentilor, masteranzilor si tinerilor artisti de la facultatile de profil din tara. In doar trei saptamani de concurs s-au inscris 380 de participanti, au fost depuse 90 de lucrari de creatie, iar cele cinci proiecte castigatoare vor fi aplicate prin pictura pe cele patru vapoare din Constanta (Gara, Pescarie, intrarile in oras dinspre Mangalia si Medgidia) si pe o locomotiva electrica din parcul CFR Calatori.

Conform graficului agreat, lucrarile la vapoare se vor finaliza la inceputul lunii iunie, iar Locomotiva “Pasarea Maiastra” va intra in circulatie din 12 iunie 2016.

Echipa dedicata proiectului Culorile Romaniei 2016, este formata din angajati si furnizori ai Policolor, reprezentanti ai agentiei de comunicare sau parteneri din comunitati sau institutii publice. De asemenea, pana in acest moment 450 de voluntari au anuntat si ei implicarea in actiunile din acest an.

 

„51 de case, in 51 de zile”

“Culorile Romaniei” se adreseaza tuturor romanilor si inseamna inclusiv aducerea culorii in viata fiecaruia. De aceea, Policolor, care in acest an aniverseaza 51 de ani de activitate pe piata din Romania, va lansa la finalul lunii iunie pe pagina de Facebook a campaniei un nou concurs. Premiile oferite vor fi in numar de 51, constand in vopsea necesara pentru reamenajarea a 51 de locuinte.

 

Ambasadorii Culorile Romaniei

O directie importanta a proiectului “Culorile Romaniei” este aceea de a implica in comunitate persoane si personalitati, oameni a caror intreaga viata este dedicata culorilor si autenticului romanesc. Ei sunt pictori, fotografi, mesteri populari, arhitecti, designeri, etnologi, profesori si cadre universitare.

 

"Promovam <<Ambasadorii Culorile Romaniei>>, ca modele autentice de urmat. Pana la finalul campaniei, fiecare ambasador va oferi comunitatii, prin intermediul platformelor proiectului - website si pagina dedicata in social-media - lucrari de autor, cunostinte legate de pasiunea lor, obiecte de design, workshop-uri, sfaturi de design interior", a declarat Camelia Dragomirescu (director de marketing Policolor). 

 

Ambasadorii Culorile Romaniei, numara anul acesta opt membri: Ovidiu Felipov - cadru universitar, Universitatea Ovidius Constanta, Ioana Corduneanu – initiatoarea proiectului Semne Cusute, Nicolae Marghiol – Presedinte Asociatia Sate Frumoase, Marian Ilie – reprezentant Comunitatea Luncavita , Mihai Grama - Designer de obiect, Ovidiu Danes – Fondatorul Centrului Cultural Cartisoara, Anamaria Iuga, etnolog, Sorin Onisor – fotograf.

Proiectul de responsabilitate sociala “Culorile Romaniei” isi propune sa construiasca o comunitate puternica, sa informeze pas cu pas despre fiecare actiune din proiect si sa interactioneze in timp real cu membrii comunitatii prin intermediul portalului de campanie si a paginii special create in reteaua de socializare Facebook Culorile Romaniei.

Parteneri institutionali – Primaria Constanta, CFR Calatori, Muzeul de Arta Constanta, Muzeul National al Satului „Dimitrie Gusti”.

Parteneri educationali – Universitatea Nationala de Arta Bucuresti – UNARTE, Universitatea Ovidius, Universitatea de Arte si Design Timisoara.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related