Prima editie a premiilor FIBRA a adus agentiei CohnandJansen JWT premii importante pentru campaniile Testul Puritatii/AQUA Carpatica, Red Carpet pentru Gopo / BCR si filmul Acasa la tata (Back Home).
Campania Testul Puritatii dezvoltata pentru AQUA Carpatica a fost numita Campania Anului si a castigat alte 3 premii importante:
- Grand FIBRA la categoria Promo&Activation
- Gold FIBRA la categoria Brand Activation
- Gold FIBRA la categoria Use of New Media for Direct Marketing
Campania BCR Red Carpet pentru Gopo a castigat BRONZE FIBRA la categoria Experiential/ Stunts, iar filmul Acasa la tata (Back Home), 2 premii GOLD FIBRA la categoriile Best Art Direction si Best Illustration, Craft.
"Sunt foarte bucuros ca agentia noastra a facut cea mai eficienta si cea mai creativa campanie din Romania. AQUA Carpatica confirma acum si intr-un festival de creativitate dupa Grand Effie-ul obtinut inainte. In egala masura este important pentru noi premiul obtinut de BCR si cred ca acesta este doar inceputul. Dintr-un punct de vedere personal (la urma urmei sunt art director) sunt importante si cele doua premii de craft pe care le-am castigat. Art direction-ul nu trece printr-o perioada prea grozava, acum in epoca “cazurilor”, cand executia pare sa conteze mai putin", declara Andrei Cohn (Managing Partner&Creative Director CohnandJansen JWT).
Campania Testul puritatii dezvoltata pentru AQUA Carpatica a reprezentat o schimbare de directie in comunicarea categoriei de produs ape minerale.
Campania a oferit date, informatii, nu ilustrarile deja stereotipe ale puritatii apei prin imagini ale unei naturi presupus pure. Case study-ul cu rezultatele campaniei poate fi urmarit aici:
"AQUA Carpatica, alaturi de CohnandJansen JWT a demonstrat ca un insight rational poate fi comunicat prin creativitate, livrand consumatorului informatiile reale de care are nevoie. Prin solutii ingenioase, actuale si implementate in teren, am reusit sa ne continuam rolul de educator al consumatorului, obtinand notorietate de brand si, in plus, increderea si simpatia oamenilor. Acest premiu vine ca o noua validare a directiei corecte pe care am ales-o, mai mult decat atat, ca rod al unui parteneriat creativ si adevarat", declara Jean Valvis (Presedinte Valvis Holding).
Covorul rosu cu motive romanesti, realizat pentru Gala Premiilor Gopo in 2014, a castigat BRONZE FIBRA la categoria Experiential/Stunts.
Campania BCR Red Carpet pentru Gopo a reusit sa sintetizeze traditia si cinematografia romanesca printr-o activare neconventionala, sustinuta de BCR.
Case study-ul cu rezultatele campaniei poate fi urmarit aici:
"Suntem mandri de aceasta campanie si ne bucuram ca a fost premiata. Covorul rosu cu motive romanesti transpune perfect viziunea noastra asupra valorilor pe care le sustinem si dorim sa le promovam. Agentia a inteles aceasta viziune si a reusit sa o sintetizeze intr-un mod neconventional si autentic", declara Cornelia Plesoianu (Head of BTL Department, BCR).
In cadrul primei editii a Premiilor FIBRA au fost inscrise 371 de lucrari si 68 de agentii si freelanceri. Juriul a acordat 3 premii Grand FIBRA si 21 de premii Gold FIBRA in cele 14 categorii si 42 de sectiuni de concurs ale festivalului.
Juriul Premiilor FIBRA a fost prezidat de Kevin Brady (Executive Creative Director, Droga5 New York) si i-a inclus pe Evgeny Primachenko (Wieden+Kennedy Amsterdam), Karpat Polat (KARPAT), Bruno Luglio (R/GA New York), Robert Nagy (HEAVY), Olivia Walsh (apple tree communications), Radinka Danilov (Ruskin & Hunt) si Wendy Richardson (72andSunny Netherlands).