Golin transforma blogerii in profesori, intr-un atelier „altfel” dezvoltat pentru KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery

Golin transforma blogerii in profesori, intr-un atelier „altfel” dezvoltat pentru KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery

Golin a sprijinit KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery Romania in organizarea unui atelier special cu ocazia saptamanii “Scoala Altfel” pentru 36 de elevi, bursieri in cadrul programului „Vreau in clasa a noua”. Tinerii au avut ocazia sa invete cum sa comunice in online, sa scrie creativ, sa faca fotografii memorabile si sa se bucure de sport, avand ca „dascali” patru nume mari din blogosfera romaneasca.

Victor Kapra, care a fost si dirigintele clasei pentru o zi, le-a tinut elevilor un curs interactiv de Educatie in Tehnologie. De la Andrei Craciun, copiii au invatat cum se pot exprima intr-un mod creativ, dar si cum se pot documenta inainte de a scrie. Doru Panaitescu le-a oferit sfaturi despre cum pot fotografia pasarile si alte animale in mediul lor, in timp ce, la cursul lui Carmen Albisteanu, participantii au facut miscare si si-au dezvoltat spiritul de echipa.

 

"Credem in puterea educatiei de a schimba vieti si incercam in permanenta sa le oferim o sansa acelor copii si tineri care nu au acces la resursele si la oportunitatile de care au nevoie. De aceea, programele de tipul Scoala Altfel reprezinta pentru noi o ocazie de a aduce ceva nou si practic in pregatirea bursierilor „Vreau in clasa a noua”, pe care ii sustinem an de an. Ne bucuram ca Golin ne-a sprijinit anul acesta in gandirea unor cursuri extrem de utile pentru elevi si in implicarea unor bloggeri care le-au impartasit participantilor nu doar know-how-ul lor, ci si pasiunea pentru ceea ce fac in fiecare zi", afirma Monica Eftimie (Chief Marketing Officer KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery Romania).

 

Golin a fost responsabila atat de dezvoltarea conceptului, cat si de implementarea lui, de selectia endorserilor si de coordonarea intregii actiuni.

 

"Conceptul a fost dezvoltat pornind de la nevoia adolescentilor de a afla mai multe lucruri practice despre activitati cu care se intalnesc in fiecare zi si de a interactiona intr-un mod relaxant cu oameni care pot fi modele profesionale pentru ei. De aceea, am propus o reinterpretare a materiilor clasice din programa scolara, precum si profesori atipici, iar succesul atelierului s-a tradus in bucuria cu care elevii au participat la aceste cursuri si satisfactia cu care s-au intors acasa, cu informatii si mai ales cu perspective noi", completeaza Alina Stefan (Manager, Golin).

 

Finalul cursurilor a fost incununat cu diplome de merit acordate participantilor, un rezumat video fiind dovada clipelor memorabile petrecute de acestia in cadrul atelierului.

 

Cei 36 de elevi fac parte din proiectul „Vreau in clasa a noua” al organizatiei World Vision Romania, sustinut de KFC si Pizza Hut inca din 2008, cu scopul de a ajuta copiii fara posibilitati materiale din mediul rural sa-si continue studiile la liceu.

 

Echipele participante

Echipa KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery implicata in acest proiect este formata din Claudia Porojan – PR Manager, Monica Eftimie – Chief Marketing Officer, Monica Douglas – Marketing Director, Gabriel Nenciu – Senior Brand Manager, Mariana Dumitrescu – Brand Manager, Cristina Porumbel – Senior Brand Manager, Ana Cucuta – Brand Manager, Andreea Boala – Brand Manager.

De la Golin au contribuit Alina Stefan – Manager, Corporate Division, Raluca Stoica – Media Associate, Irina Roncea – Director, Corporate Division, Catalina Soare – Digital Manager, Bianca Stoica – Junior Digital Associate, Raluca Duta – Chief of Bridge.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related