URSUS a pus sub microscop fibra de publicitar

URSUS a pus sub microscop fibra de publicitar

Pe tot parcursul zilelor Premiilor FIBRA, intre 3 si 6 mai la Hotel Caro, au fost prezenti niste detectivi; si nu de orice fel, ci din-aia "forensici" cum apar prin serialele politiste. Iar acesti detectivi aveau o trusa intreaga de investigatie la ei, venisera cu treaba.

Obiectivul era sa identifice ce-i face pe publicitari sa fie publicitari, indiferent de departamentul in care activeaza. Iar ipoteza lor spunea ca toti publicitarii au un element comun, un nucleu - sau, poate, o fibra - ca de-aia au ales sa-si faca veacul profesional intr-o industrie asa involburata.

Intrebarea era cum arata fibra asta si ce alta avalansa de enigme va rezolva, odata descoperita.

Kit-ul de investigatie includea un microscop, legat de un device computerizat de ultima generatie, legat si el de o imprimanta super performanta. Toate, acumulate, faceau un printing hotspot la Premiile FIBRA, unde toti publicitarii erau chemati pentru a fi supusi testului.

Aveau de ales sau scos din buzunar un obiect reprezentativ pentru ei si munca lor in advertising pe care sa-l treaca pe sub lentila microscopica, stiind ca aceea va fi cartea lor de vizita, fibra care-i reprezinta ca publicitar. Puteau sa fie breloace norocoase, pixuri de pitch, tricouri norocoase sau alte totemuri de folos. 

Toate si-au facut aparitia negresit sub privirile atente ale detectivilor URSUS, ulterior fiind printate pe afise in format A3 pentru o si mai atenta analiza a tesuturilor fibroase.

La final, s-a descoperit America. Anume, ca publicitarii vin in toate marimile si formele si, in consecinta, sunt facuti din toate fibrele pe care ti le-ai putea imagina. 

Morala intregii activari URSUS, gandita de Kubis Interactive: tocmai pentru ca lucram in publicitate, avem de imbratisat calduros toata diversitatea. Mai ales in ce-i priveste pe publicitari, etichetele (creatie, strategie, CS, trafic, directori...) nu prea conteaza.

Vazand acestea, detectivii de la FIBRA au hotarat sa intoarca ancheta la 180 de grade. Ce trebuia sa fie un demers stiintific, rigid, de extragere a unei fibre comune, a tuturor, s-a transformat intr-un muzeu al fibrelor publicitare de pretutindeni.

Dupa care am trecut cu totii la baut si karaoke. Sfarsit.

 

Despre Premiile FIBRA

Premiile FIBRA reprezinta un demers necesar acestei piete pentru a seta nivelul profesionalismului si pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creativ.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related