Initiative a dezvoltat strategia si planul de promovare TV pentru retailerul de fashion online Answear.ro, campania derulandu-se in perioada 13 aprilie – 31 mai.
„Deoarece am dorit sa valorificam la maximum avantajele de vizibilitate si pozitionare pe care o campanie TV le ofera, am apelat la o agentie media de top, cu o experienta importanta in piata locala, alaturi de care suntem convinsi ca vom obtine rezultate notabile de business. Prin aceasta campanie am dorit sa aducem mai aproape zona de fashion online si sa aratam clientilor cat de simplu este sa comanzi online de pe answear.ro tinute pentru orice moment al zilei, fie ca aceasta incepe la birou sau la piscina”, a declarat Simona Mincu, Head of Communication, Answear.ro.
„Answear este unul dintre cei mai importanti retaileri online de fashion din regiune si ne bucuram ca au ales sa lase pe mainile noastre promovarea TV la nivel local. Am avut astfel ocazia de a gandi o strategie care sa pozitioneze acest brand cat mai aproape de publicul sau tinta, iar expertiza noastra in planning TV ne va ajuta sa maximizam potentialul acestei campanii, ceea ce se va reflecta in rezultate de business importante pentru partenerul nostru”, a completat Andreea Dinescu, Client Service Director, Initiative.
Answear este cel mai mare magazin de fashion online din Polonia. Datorita trendului si feedbackului pozitiv cunoscut in primii ani de activitate, Answear a inceput expansiunea regionala in Cehia, continuand cu Ucraina si Slovacia. In noiembrie 2015, Answear patrunde si in piata din Romania, asigurand clientilor o oferta de fashion de la peste 200 de branduri internationale, in topul preferintelor clientilor fiind: Tommy Hilfiger, Nike, Tru Trusardi, Adidas, New Balance, Diesel, PepeJeans, Ray-Ban, Boss si multe altele.