[Conferintele FIBRA] Jorg Riommi, Publicis Romania: Jobul de creativ inseamna sa investim in nou si nemaiintalnit

[Conferintele FIBRA] Jorg Riommi, Publicis Romania: Jobul de creativ inseamna sa investim in nou si nemaiintalnit

Pentru ca, altfel, n-am mai avea unde lucra, a continuat Jorg Riommi (Chief Creative Officer, Publicis Romania) din cadrul panelului "Creatively Tripping. Destination: Future" din ultima zi a Conferintelor FIBRA in cadrul unei prezentari intitulate "Innovation and Creative effectiveness". Jorg a explicat de la inceput alegerea titlului: 'Innovation' pentru ca vom privi spre viitor, 'creative effectiveness' pentru ca rezultatele sunt cele care te fac sa te dezvolti si sa avansezi in industrie.

Pentru Jorg, intrebarea fundamentala nu tine de definirea creativitatii, ci de valoarea acesteia. Creativitatea e valoroasa pentru ca e bazata pe nou, pe progres si pe evolutie. Mai presus de atat, e the driving force of business. De multe ori, a cotinuat el, luam ideile de-a gata, fara sa le intelegem adevaratul potential de business. Ideile sunt cele care pot cele care pot influenta nu doar succesul unui brand, ci si al unui business.

Jorg Riommi e de parere ca atunci cand genereaza idei si solutii pentru clienti, creativii ar trebui sa caute, in primul rand, eficienta si eficacitate. Creativii ar trebui sa lucreze mai mult la idei intr-un mindset de a genera impact real pentru business.

In prezent, inovatia se afla din ce in ce mai mult la intersectia dintre mai multe arii, a explicat in continuare Jorg: Big- data/insights; Tehnologie; Solutii creative. Unul dintre exemplele folosite pentru a demonstra intersectia acestor arii a fost "Life Saving Dot", campanie realizata de Grey Singapore.

Prezentarea s-a incheiat cu ideea ca publicitarii trebuie sa aiba curaj sa-si asume riscuri pentru ca riscul si inovatia sunt elementele care le definesc intregul univers profesional. Asta este esenta omului creativ. „Trebuie sa avem incredere in nou, sa investim in nou si sa facem lucruri nemaiintalnite”, a spus Jorg.

 

Despre Premiile FIBRA

Premiile FIBRA reprezinta un demers necesar acestei piete pentru a seta nivelul profesionalismului si pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creativ.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related