[Conferintele FIBRA] Adrian Preda, FRIENDS\TBWA: Cum ar fi sa intri intr-un magazin in care brandurile iti vorbesc si stiu deja ce vrei sa cumperi?

[Conferintele FIBRA] Adrian Preda, FRIENDS\TBWA: Cum ar fi sa intri intr-un magazin in care brandurile iti vorbesc si stiu deja ce vrei sa cumperi?

Adrian Preda a vrut sa duca audienta intr-o calatorie in viitor cu prezentarea pe care a tinut-o in panelul "Creatively Tripping. Destination: Future" al Conferintelor FIBRA. Creative Director-ul agentiei FRIENDS\TBWA si-a inceput prezentarea cu o veste buna: „traim deja in viitor” multumita exploziei tehnologice a ultimelor decenii care nu poate conduce decat catre Marte, urmatoare frontiera pentru umanitate. La finalul prezentarii, Predu a lansat si un concurs desfasurat sub hashtag-ul #advertisingonmars.

Cu ideea de calatorie pe Marte ca punct de sprijin, el si-a imaginat cum ar putea arata produsele, brandurile si comunicarea pe Planeta Rosie. In acest viitor martian deocamdata fictiv (dar nu foarte indepartat, a avertizat Predu) oamenii vor fi mult mai usor de targetat cu ajutorul noilor tehnologii – „imagineaza-ti cum ar fi sa intri intr-un magazin in care brandurile iti vorbesc si stiu deja ce vrei sa cumperi".

Schimbarea mediului de viata va duce la aparitia de produse noi care nu mai par a fi de domeniul fanteziei: "Brandurile s-ar putea lupta pe piata martiana de aer inbuteliat, mai ales ca recent a aparut produsul aer imbuteliat targetat catre piata chineza.

Cu ajutorul unui material video care prezenta cum a fost produs exoscheletul din filmul Edge of Tomorrow, Predu a explicat cum in viitor s-ar putea ca extrapolarea puterii umane sa devina ceva obisnuit.

Noile tehnologii care sa aduca cu adevarat revolutii in viata de zi cu zi bat si ele la usa – cercetarile si experimentele in domeniul nanobotilor medicali sunt in desfasurare.

Daca tot ce vedeam in filmele SF de acum 30 de ani are acum corespondent in lumea reala, Predu a spus ca ceea ce vedem in prezent ne arata viitorul.

Unele lucruri mentionate pot parea absurde, a continuat el, insa totodata pot indica directii strategice si creative care marcheaza progresul si inovatia in realitatea prezenta, reprezentand surse valide de inspiratie.

In incheiere, Predu a lansat o provocare catre creativi. Brieful: creati un poster pentru un produs nou, care ar fi comercializat in urmatorii 200 de ani. Creatiile pot fi trimise pe Facebook si stranse sub hashtag-ul #AdvertisingOnMars. Premiul consta intr-un boxset cu primele 3 volume din seria SF Expanse, recomandata de Predu tuturor celor prezenti.

 

Despre Premiile FIBRA

Premiile FIBRA reprezinta un demers necesar acestei piete pentru a seta nivelul profesionalismului si pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creativ.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related