Ionut Rusu lucreaza in televiziune si publicitate ca scenarist/copywriter. Risipa mancarii e un subiect care il interesa inainte sa vada brieful competitiei "Dubla Provocare Carrefour" de la Young FIBRA. Asa ca ideea i-a venit rapid si, cu ajutorul unui prieten care se grabea sa mearga acasa, de paste, a fost pusa intr-un format bun de concurs.
Pe scurt, schimbarile au nevoie si de branduri, si de consumatori. Si, daca mediul nu este un motiv suficient de bun, cheltuielile mai mici pot atrage si mai multa lume in realizarea lor.
Problema risipei de mancare e una care ma intereseaza si despre care m-am tot documentat de-a lungul timpului. Asa ca nu mi-a luat mult timp conceptul, iar realizarea vizualului de catre un prieten s-a facut si mai repede. Se grabea sa mearga acasa de Paste:) Am dorit o abordare care sa implice atat conducerea supermarketurilor, dar si clientii, pentru ca schimbarile trebuie sa se realizeze de catre fiecare. Daca asteptam mereu sa faca celalalt primul pas, raminem toti pe loc. Am mai vrut sa fie cat mai simpla, ca sa poata fi implementata, nu doar admirata.