Havas ADDV lanseaza noua campanie Brico Depot

Havas ADDV lanseaza noua campanie Brico Depot

Incepand cu data de 3 mai, agentia Havas Worldwide ADDV a lansat o noua campanie de comunicare pentru Brico Depot, prin care anunta un nou concept de catalog.

Campania ii aduce ca endorseri pe Mihai Bobonete si Adrian Vancica, actori in scenariile Havas Worldwide ADDV.

Spoturile anunta lansarea in premiera a catalogului Brico Depot, disponibil gratuit din 6 mai in toate magazinele din Bucuresti si din tara. Acesta contine 320 de pagini si 10.500 de produse, adica "tot ce ai nevoie pentru a construi o casa".

 

 

 

Echipa de creatie: Eugen Gana si Vlad Damboviceanu – Copywriteri, Letitia Moldovan – Art director si Dorian Pascuci - Creative Director.

Account Manager: Iulia Paraschiv

Head of Marketing Brico Depot: Andreea Balanescu

Advertising & Marketing Specialist Brico Depot: Cristina Kirita

Spoturile TV au fost realizate la We are basca si regizate de Marius Olteanu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related