In drumul lor spre ADventura URSUS, patru fete s-au pierdut printre citate faimoase. S-au regrupat, si-au stabilit bine rolurile si au gasit o legatura reala intre brand si filme. Brieful le spunea sa creeze o poveste in 3 billboard-uri despre distractia ca-n filme cu prietenii. Ideea a venit (cum altfel decat) natural: orice om este protagonistul filmului vietii sale.
Alexandra Coscovelnita s-a ocupat de Strategie si concept, Ana Volintirescu si Andreea Velicoiu au fost Copywriterii, iar Carmina Pohontu de Research si Strategie. Aceeasi echipa a participat si la cea de-a doua competitie Young FIBRA, ne-au povestit despre lucrarea inscrisa aici.
Background
Alexandra: Eu sunt la baza product designer si service designer, dar cum in Romania nu este dezvoltata partea de service design, sunt creative strategist si UX designer in publicitate.
Ana: Acum, in vara, dau licenta la Publicitate, la Universitate. Am avut un internship, unde am vazut ca imi place partea asta de copy, si cam asta fac pe la toate proiectele.
Andreea: Sunt studenta full-time la Publicitate si junior copywriter part-time in publicitate, iar in timpul liber, vanez insight-uri pentru campaniile viitoare.
Carmina: Sunt intern copy pe Social Media si in aceasta vara imi dau licenta pentru a termina specializarea Publicitate, la Universitatea din Bucuresti.
Brieful si billboard-urile
In prima faza, am inceput sa facem toate conexiunile posibile, sa cautam "quotes" faimoase din filme, sa cautam ce inseamna distractia in filme, doar ca, la un moment dat, ne-am pierdut. Am reusit sa ne regrupam in momentul in care am realizat un mind mapping si am inceput sa facem legaturi reale si relevante pentru brief.
Ideea a aparut natural, a doua zi dupa ce am analizat toate legaturile posibile intre bere, distractie, filme si mare.
Productia a fost destul de usor de realizat. Totul este facut in Photoshop, iar pozele sunt luate de pe un site care ofera o galerie de poze cu licenta "Creative Common Zero" ("do whatever you want with them") si directia creativa este insiprata din posterele de film.
Este o idee simpla, care transmite un mesaj puternic: "Tu si prietenii tai sunteti actorii principali in filmul distractiei Ursus".