[Dubla Provocare Carrefour: Participantii] Andreea Barsan: Fiecare brief pleaca din loc insotit de cele mai nesuferite clisee. Pentru a te elibera de ele, trebuie sa petreci cat mai mult timp pe research

[Dubla Provocare Carrefour: Participantii] Andreea Barsan: Fiecare brief pleaca din loc insotit de cele mai nesuferite clisee. Pentru a te elibera de ele, trebuie sa petreci cat mai mult timp pe research

Asa ca Andreea Barsan, care e content lead pentru un start-up din Londra, a dezbracat brieful competitiei "Dubla Provocare Carrefour" de la Young FIBRA, sapand adanc in documentare. A ajuns la freeganism si la platile intangibile ale faptelor bune.

Andreea se descrie ca un "copywriter construit din proiecte mici, mari si medii". A invatat, intre altele, la Scoala ADC*RO si The Alternative School for Creative Thinking Thinking. avand si o oprire la Headvertising. O cunoastem in continuare, alaturi de propunerea inaintata juriilor de la Young FIBRA.

 

Background

Sunt un copywriter construit din proiecte mici, mari si medii. Un proiect curent de ceva vreme este un start-up IT din Londra, unde fac mai multe, dar in principiu, sunt content lead.

Am inceput cu premise bune, cand eram mica dadeam expresie in scris intamplarilor de zi cu zi, compunand fabule. Fiecare zi cu morala ei. Asa ca au urmat Scoala ADC*RO, Headvertising, The Alternative School for Creative Thinking si de cate ori au ocazia, briefuri de concurs, ca acesta de la Young FIBRA.

Insa de un lucru sunt absolut sigura, daca as incerca un moment, cu sinceritate, sa incetez complet sa-mi doresc sa fiu un copywriter mai bun, cu siguranta un fel de transparenta m-ar cuprinde si as disparea complet.

Carrefour la Young FIBRA: brieful si ideea

Sunt de parere ca fiecare brief pleaca din loc insotit de cele mai nesuferite clisee... si pentru a te elibera de ele trebuie sa petreci cat mai mult timp facand research.

M-am gandit cum o plata mai putin tangibila (o fapta buna) ar putea deveni viabila in cazul de fata. Am alaturat atitudinea freegan de a reutiliza resturile de mancarea. A rezultat o idee care va putea creste constientizarea risipei de mancare la nivel individual si care ar putea schimba comportamente.

Implementarea ideii ar necesita un plan in-store si colaborari cu firme care se ocupa de reciclarea deseurilor menajere. Dar la final ar fi ceva facut cu sens si care ar pune accentul pe ideea de comunitate si sustenabilitate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related