[Dubla Provocare Carrefour: Participantii] Andreea Barsan: Fiecare brief pleaca din loc insotit de cele mai nesuferite clisee. Pentru a te elibera de ele, trebuie sa petreci cat mai mult timp pe research

[Dubla Provocare Carrefour: Participantii] Andreea Barsan: Fiecare brief pleaca din loc insotit de cele mai nesuferite clisee. Pentru a te elibera de ele, trebuie sa petreci cat mai mult timp pe research

Asa ca Andreea Barsan, care e content lead pentru un start-up din Londra, a dezbracat brieful competitiei "Dubla Provocare Carrefour" de la Young FIBRA, sapand adanc in documentare. A ajuns la freeganism si la platile intangibile ale faptelor bune.

Andreea se descrie ca un "copywriter construit din proiecte mici, mari si medii". A invatat, intre altele, la Scoala ADC*RO si The Alternative School for Creative Thinking Thinking. avand si o oprire la Headvertising. O cunoastem in continuare, alaturi de propunerea inaintata juriilor de la Young FIBRA.

 

Sunt un copywriter construit din proiecte mici, mari si medii. Un proiect curent de ceva vreme este un start-up IT din Londra, unde fac mai multe, dar in principiu, sunt content lead.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related