"Industria materialelor de constructii e asociata cu mizerie, praf si oameni care nu-si fac treaba la timp, asa ca ce ar cauta cineva de la Fabryo la un festival de creativitate", a glumit Cristina Avram (Consumer Marketing Manager, Fabryo), continuand cel de-al doilea panel al Conferintelor FIBRA.
Prezentarea a continuat cu drumul parcurs de brandul de vopsea lavabila Savana pentru a se redefini. Cristina a explicat ca exista mai multe tipologii de mesteri, iar ei se raporteaza diferit la ideea de culoare.
Cand se apuca de zugravit, de obicei consumatorul devine designer si cauta sa isi exprime creativitatea explorand tendintele legate de culori si design, a precizat Cristina, iar brandul trebuie sa se adapteze in consecinta.
A urmat o poveste spusa cu ajutorul unor personaje, construite in spoturile brandului dupa 3 target-uri diferite, si modul in care ele se raporteaza la procesele de renovare si la culoarea unei vopsele.
Culoarea si Mara. Mara e cea care initiaza procesul de decorare, e cea care observa ca peretii s-au deteriorat, alege culoarea si se implica emotional in proces. De obicei, Mara isi consulta prietenii, consulta site-uri de design si simte o stare de bucurie atunci cand se gandeste la cum va arata rezultatul final.
Culoarea si Teo. Lui Teo nu ii place sa se implice, dar vrea sa o multumeasca pe Mara si e cel care ii confirma alegerile. Teo e mai interesat de calitatea vopselei, isi doreste ca aceasta sa acopere bine o suprafata mare. El e mai interesat de pret si vrea sa stie daca poate rezolva singur problema sau e nevoie sa apeleze la un mester.
Culoarea si Viorel (mester). Viorel nu e preocupat de alegerea culorilor, dar nu poate spune asta in mod direct. El a invatat niste culori trendy pe care le recomanda de fiecare data clientilor.
Drept urmare, Mara isi doreste un brand cu o gama variata de culori, Teo isi doreste un brand de calitate, iar Viorel isi doreste un brand care sa-l ajute sa faca treaba bine pentru a fi recomandat mai departe. Desi la prima vedere cei trei nu au nimic in comun, ceea ce ii uneste e scopul final: atat cuplul (Mara si Teo) cat si Viorel vor ca rezultatul sa fie unul bun.
In acest context, cei de la Fabryo au conceput pentru Savana o strategie de comunicare bazata pe ideea de atasament pentru mester pentru ca el e cel care face "visul sa devina realitate".
Prezentarea Cristinei s-a incheiat cu ceea ce au in comun toate brandurile, indiferent de numarul de tipologii de public pe care l-au identificat. „Toti vrem sa cream o legatura putenica intre consumator si brand, toti vrem aceleasi lucruri.”