Andrei Popea (General Manager, FIVE'S International) a incheiat ultimul panel al primei zile a Conferintelor FIBRA cu o prezentare despre provocarile pe care le implica organizarea unui eveniment.
Acestea incep cu asigurarea logisticii necesare (precum locatie sau catering), insa este obligatorie intelegerea obiectivelor clientului si stabilirea unor relatii interpersonale cu agentia si clientul final. Foarte importanta este asocierea dintre conceptul evenimentului, locatie, numarul de persoane, produsul sau serviciul propriu-zis ce trebuie sa fie in spotlight, totul sub umbrela designului de eveniment.
Elementele care fac diferenta in organizarea de evenimente sunt: creativitatea sau conceptul care incheaga toate happening-urile programate, planificarea acestora si capitolul de time management, calitatea implementarii si coordonarii oamenilor responsabili si, apoi, evaluarea acestuia.
Aceasta evaluare tine, in primul rand, de organizarea timpului si respectarea programului initial, parcurgerea tuturor etapelor planificate si daca notorietatea evenimentului dureaza inca 2 saptamani dupa finalizarea lui, a precizat Andrei Popea.
Andrei a atras atentia ca un factor crucial in organizarea evenimentelor este accentul pus pe managementul oamenilor, reflectat in incurajarea creativitatii si dezvoltarii prin traininguri permanente, „sudarea“ unei echipe capabile sa tina legatura cu clientul si alegerea echipamentelor de cea mai buna calitate, calitate care nu trebuie sa fie afectata de bugetul disponibil.
Despre Premiile FIBRA
Premiile FIBRA reprezinta un demers necesar acestei piete pentru a seta nivelul profesionalismului si pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.