[ADventura Ursus: Participantii] Cand vacanta e aproape ca-n filme, dar nu chiar. 3 cadre succesive semnate Catalina Ceparu si Schmidt Ionut

[ADventura Ursus: Participantii] Cand vacanta e aproape ca-n filme, dar nu chiar. 3 cadre succesive semnate Catalina Ceparu si Schmidt Ionut

Cine a intrat in ADventura URSUS cu 3 cadre successive care sa spuna o poveste de distractie ca-n filme pe autostrada intrebati? Mai multi tineri, neaparat cu varstele sub 30 de ani, ca totul s-a petrecut in contextul competitiilor Young FIBRA, doar va amintiti. Doi dintre ei vin de la CAP si fac pereche la creatie: junior copy, junior art. Catalina Ceparu e cu scrisul, Schimdt Ionut e cu frumosul si, impreuna, au adus in prim plan momentele alea mai putin reusite ale concediilor cu prietenii, informatii cu circuit inchis pe care lumea prefera sa le uite.

De la distractie ca-n filme - asa dicta brieful - Catalina si Ionut au ajuns la vacante aproape ca-n filme, ilustrate prin urmatoarele blockbustere: "Grand Budapest Motel" editia cu corturi, "Razboiul Sferelor" sau ambuteiajele de pe plaja si, respectiv, "50 de Nuante de Ars de Soare" pentru ca uneori insolatia decide sa ia locul bronzului perfect.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related