[ADventura Ursus: Participantii] Cand vacanta e aproape ca-n filme, dar nu chiar. 3 cadre succesive semnate Catalina Ceparu si Schmidt Ionut

[ADventura Ursus: Participantii] Cand vacanta e aproape ca-n filme, dar nu chiar. 3 cadre succesive semnate Catalina Ceparu si Schmidt Ionut

Cine a intrat in ADventura URSUS cu 3 cadre successive care sa spuna o poveste de distractie ca-n filme pe autostrada intrebati? Mai multi tineri, neaparat cu varstele sub 30 de ani, ca totul s-a petrecut in contextul competitiilor Young FIBRA, doar va amintiti. Doi dintre ei vin de la CAP si fac pereche la creatie: junior copy, junior art. Catalina Ceparu e cu scrisul, Schimdt Ionut e cu frumosul si, impreuna, au adus in prim plan momentele alea mai putin reusite ale concediilor cu prietenii, informatii cu circuit inchis pe care lumea prefera sa le uite.

De la distractie ca-n filme - asa dicta brieful - Catalina si Ionut au ajuns la vacante aproape ca-n filme, ilustrate prin urmatoarele blockbustere: "Grand Budapest Motel" editia cu corturi, "Razboiul Sferelor" sau ambuteiajele de pe plaja si, respectiv, "50 de Nuante de Ars de Soare" pentru ca uneori insolatia decide sa ia locul bronzului perfect.

Ne spun mai jos cum au procedat:

 

De profesie, la CAP

EU MA PREGATESC SA APAR AZEROTH-UL DE SARACII LEGIUNII [Schmidt, nu...nu ce faci tu cand te joci Warcraft, ce faci tu in viata reala...Hai sa alegem o voce comuna aici].

Pai, daca nu v-ati prins pana acum, Catalina este Jr.Copywriter iar Schmidt este Jr. Art Director, pe amandoi ne gasiti la CAP.

Ce rol ati avut fiecare?

Noi ne stim si lucram de ceva timp impreuna. Si cand zic impreuna, ma refer la "burger-cartofi prajiti impreuna". In cazul de fata, au pendulat tot felul de insight-uri, mai ales din povesti, glume si ceea ce trebuia sa fie un brainstorming.

Intr-un final, am ajuns la IDEE, ne-am mai contrazis pe executii, line-uri, episoade din Bob’s Burgers si am trecut la treaba. Dar ca sa fie o impartire clara, sa-i dam Catalinei ce-i al copy-ului si lui Schmidt ce-i al art-ului.

Brieful si ideea

Am cautat sa iesim putin din conceptele clasice cand vorbesti de vacante la mare si prieteni.

N-am vrut sa fie doar entitatea aia “distractie” care cumva apare in toate conceptele in care bagi laolalta “mare” si “prieteni”. Sfanta aia treime a Aventurii. Ah, Paste fericit! [Catalina, las-o mai moale cu metaforele, gata a trecut. Vocea comuna]

Ne-am gandit ca e destul de dificil sa prinzi o poveste cap-coada, fara sa-ti pierzi atentia sau sa uiti ce era intre actul 1 si actul 2. In mod evident, printurile trebuiau sa fie scurte si la obiect, atat impreuna cat si individual, ca in acele secunde in care le vezi sa intelegi tot ce e de inteles (atat ca sofer cat si ca pasager)...

Si apoi am citit brieful haha. Glumim, desigur.

Ne-a ajutat foarte mult abordarea "vacanta ca in filme" pe care am inteles-o din brief.

Lucrarea pe care am inscris-o a rasarit in capul nostru dintr-o caracteristica pur romaneasca: haz de necaz. Vacantele cu prietenii sunt pline de momente pe care le povestesti imediat cum te intorci la birou sau momente pe care le postezi instant pe Instagram sau Facebook.

Dar mai sunt si niste momente care raman in cercul vostru, care sunt cumva amintirile grupului, nefacute nicicand publice. Noi le-am interpretat drept momente "bloopere". Acele momente din spatele camerei care nu sunt in vazul tuturor, toate repetitiile si ghinioanele pana la postarea aia frumoasa cu rasaritul #blessed. 

De aici, am venit cu trei situatii de tip "bloopers" pe care le-am imbinat cu trei filme cunoscute:

1. Grand Budapest Motel (cand soferul va garanteaza tot drumul ca gasiti o camera libera undeva misto, dar ajungeti sa dormiti pe plaja in cort sau in masina).
2. Razboiul Sferelor (cand vrei sa iti pui si tu umbrela undeva, dar trebuie sa te lupti cu foc si pasiune si kurtos pentru a gasit un loc ok).
3. 50 de nuante de ars de soare (cand adormi pe plaja sau crezi ca nu ai nevoie de crema...dar ai).

Cum v-ati descurcat cu productia?

Stiam ca vrem sa realizam OOH-urile in asa fel incat sa intelegi "dintr-un ochi" despre ce e vorba. Toate pozele sunt stock/din online, dar la unele dintre ele a trebuit sa acordam puuuutin mai multa atentie detaliilor (am mai bronzat oameni, am mai adaugat umbrele).

Ne-a placut sa lucram la acest brief si suntem foarte fericiti legat de ce a iesit.

[O! O! SPUNE-LE DESPRE IDEEA MEA CU "FINDING NEMO" SI PUNEM UN HAMSII!... Ok, Schmidt, le spun].

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related