[Dubla Provocare Carrefour: Participantii] Anamaria Filip si Dragos Morman: Fiecare a avut rolul de a omori ideile celuilalt pana noaptea tarziu

[Dubla Provocare Carrefour: Participantii] Anamaria Filip si Dragos Morman: Fiecare a avut rolul de a omori ideile celuilalt pana noaptea tarziu

Anamaria Filip si Dragos Morman, doi studenti - si de facultate, si de Scoala ADC*RO - au inscris tot atatea idea board-uri la Young FIBRA, filiala Carrefour. Scurt reminder: brieful te indemna sa gasesti o metoda inovatoare de a reduce risipa de alimente din Romania sau sa creezi un design atractiv pentru unul dintre cataloagele Carrefour. 

Cum va spuneam, Anamaria si Dragos au gasit doua. Prima, "Project Re-Grow", implica utilizarea fructelor si legumelor nevandute din magazine pe post de ingrasaminte, iar a doua prezinta un set de "mmmagneti" care arata durata de viata a alimentelor din frigider. Explicate si ilustrate, in continuare:

 

Despre echipa

Fiecare a avut rolul de a omori ideile celuilalt pana noaptea tarziu.

In momentul asta, eu sunt la Publicitate la FJSC, Universitatea din Bucuresti si Dragos e la master la Facultatea de Jurnalism - comunicare mediatica si publicitate, Universitatea Hyperion. Dragos e mai "batran" si a activat in domeniul educatiei, organizand evenimente si programe si ca redactor de stiri sportive intr-o televiziune.

Amandoi suntem studenti ai Scolii ADC*RO.

Carrefour la Young FIBRA: brieful si ideile

Am abordat brieful din toate unghiurile posibile. Am cercetat tot ce inseamna risipa de mancare, local si global, si de acolo am inceput.

La cele doua idei am ajuns prin tehnica proprie "mananca si vorbeste". Pe scurt, ne intalneam intr-un loc, mancam, povesteam ce am mai facut si intram in subiect. Ne notam ideile si ne intram in rol.

Credem ca ideile propuse de noi sunt usor de implementat, mecanismele sunt simple si implica in principiu gestionarea si redistribuirea resurselor Carrefour. Pe langa asta, credem ca si business-ul ar avea cresteri considerabile in urma investitiei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related