[Dubla Provocare Carrefour: Participantii] Laura Ionescu si Silviu Antohe: Am omorat multe idei inainte sa ajungem la cele 2, apoi 3, apoi 4 pe care le-am inscris

[Dubla Provocare Carrefour: Participantii] Laura Ionescu si Silviu Antohe: Am omorat multe idei inainte sa ajungem la cele 2, apoi 3, apoi 4 pe care le-am inscris

4 idea board-uri de la sectiunea Inscrieri a competitiei Young FIBRA "Dubla Provocare Carrefour" apartin echipei Laura Ionescu - Silviu Antohe . Ea e senior copy, el e art director, ambii la Kubis Interactive. Ar putea spune ca se stiu indeaproape si cu briefurile, si cu ideile. Ce-au propus de data asta? Doar transformarea alimentelor expirate in creioane colorate, un app de social food sharing, dummy food care-ti umple frigiderul permanent si oferte speciale Carrefour croite dupa chipul si asemanarea Snapchat-ului.

Daca nu mai stiati cumva, brieful competiei spunea asa: rezolva-ma ori cu o idee de reducere a risipei de alimente, ori cu un design de catalog special Carrefour care sa aduca omul in magazine. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related