[Dubla Provocare Carrefour: Participantii] Galeria copertelor continua. Inca doi autori si patru viziuni in design

[Dubla Provocare Carrefour: Participantii] Galeria copertelor continua. Inca doi autori si patru viziuni in design

Cat de departe poate zbura berea? Si cat de sus pot sari rodiile? Sunt doua din intrebarile pe care si le-au pus doi tineri designeri, in cautarea unor idei potrivite pentru brieful competitiei Young FIBRA "Dubla Provocare Carrefour".

Bogdan Petean, student de zi si designer de noapte, a pus fructele sa faca sport, iar Alexandru Strujac, art director non stop, a luat berea si i-a dat aripi de vultur.

 

Bogdan Petean

Ziua sunt student, iar noaptea graphic designer. Si uneori invers! De cand ma stiu am avut inclinatii artistice, insa designul a venit ceva mai tarziu. Totul a inceput dintr-o joaca, dupa care s-a transformat in pasiune, iar acum in job.

La inceput era o modalitate de a-mi exprima gandurile si ideile, ca mai tarziu sa aflu ca exista o profesie pentru cei ce fac asa ceva. Astfel am ajuns sa-mi urmez visul pe care nu stiam ca-l am.

Carrefour la Young FIBRA: brieful si designurile

Documentare, schite si mood board-uri. Astia sunt pasii pe care ii urmez in abordarea brief-urilor.

La catalogul dedicat Jocurilor Olimpice, ideea a venit spontan, in momentul in care citeam brief-ul. Am asociat elementele care trebuiau sa apara in lucrare (fructele si articolele sportive), cu renumitul logo al Jocurilor Olimpice, iar restul a venit de la sine.

Pentru catalogul de vinuri, am incercat sa transmit mai mult un feeling decat un mesaj. Toata povestea de acolo te trimite cu gandul la o crama, sau o podgorie. Texturile, elementele si cromatica, creeaza o atmosfera autentica, ce te face sa vrei sa fii acolo, sorbind dintr-un pahar de vin.

Productia, dupa parerea mea, este cel mai usor pas in procesul de creatie. Am folosit imagini stock, pentru ca internetul iti permite sa gasesti tot ceea ce ai nevoie, atata timp cat stii ce vrei sa faci. Important este sa stii unde vrei sa ajungi cu lucrarea si ce vrei sa transmiti, pentru ca work flow-ul vine de la sine.

 

Alexandru Strujac

Sunt Art Director intr-o agentie de business transformation care pune inovatia in marketing si tehnologie pe primul loc. Pasiunea mea pentru design s-a dezvoltat cu trecerea anilor, dar a inceput ca un hobby in timpul liceului.

Am lucrat in vreo 10 domenii de activitate (vanzari, IT, pharma, telecom, constructii, ecologizare, etc.) pana sa ajung sa activez intr-o agentie. In paralel, am activat si freelance.

Carrefour la Young FIBRA: brieful si designurile

Brieful l-am abordat cu o bere in mana :).

Ideea copertei "Universul Berii" s-a nascut fara sa vreau, in timp ce schitam cateva idei pe caiet. La televizor era difuzat un documentar pe Discovery, legat de lumi paralele.

M-am gandit ca ar fi destul de cool sa existe un univers al berii pe care doar noi barbatii sa il cunoastem si sa il putem vizita cand dorim sa ne racorim sau sa ne distram cu prietenii, Carrefour fiind poarta de acces catre acest univers.

In cea de a doua coperta cu "Razboiul Preturilor", ideea este simpla: Carrefour are cea mai buna oferta de preturi la bere de pe piata si da, sunt fan Star Wars.

Cele doua lucrari au poze combinate - free, dar si stock. Nu gasesti mereu pozele de care ai nevoie, free si de o calitate superioara.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related