[Dubla Provocare Carrefour: Participantii] Celia Draganoaia si-o capsula de yumminess

[Dubla Provocare Carrefour: Participantii] Celia Draganoaia si-o capsula de yumminess

Competitia dedicata tinerilor Dubla Provocare Carrefour, parte a Young FIBRA, a ajuns in etapa de jurizare, iar noi am ajuns la pasul de investigare a celor participanti. Va reamintim ca brieful dublu al competitiei cerea un design de coperta pentru unul sau mai multe cataloage Carrefour sau un idea board pe tema reducerii risipei de alimente in Romania. In continuare, vorbim despre o astfel de idee. 

Celia Draganoaia (Senior Copywriter, GMP) a propus juriilor de la competitia Carrefour din cadrul Young FIBRA o capsula. Nu e albastra, nici rosie [referinta], dar emana in schimb mirosuri foarte apetisante. In loc sa puna accentul pe alimentele care se strica deseori prin frigiderele romanilor si ajung la gunoi, Celia a ales sa le puna in valoare pe cele bune. Preventia e cea mai buna tactica se spune, nu?

 

Cu publicitatea

Imi place publicitatea de cand eram mica, lucrez in domeniu de aproape 10 ani si puteti sa ma gasiti in Leonida 19, la GMP, unde sunt de peste un an. 

Carrefour la Young FIBRA: brieful si solutia

Stiam de concurs de la inceput si voiam sa ma gandesc si eu la ceva, dar am tot amanat momentul. Pana la urma, am stat intr-o seara pe brief si am fost atat de entuziasmata cand mi-a venit ideea, ca abia am putut sa adorm haha.

Cand caut idei, imi place sa aduc impreuna lucruri care nu se potrivesc in aparenta. Si aici a fost cam la fel.

De obicei, te gandesti ca, dimpotriva, alimentele care expira nu miros frumos. Dar daca ai alimente inca in termen, ele sunt bune si miros bine. Si apoi mi-am dat seama cat de util ar fi ca oamenii sa pofteasca la ce au in frigider.


Totul porneste dintr-o modestie, sa poti sa apreciezi ceea ce ai deja :) Mi se pare foarte frumos. Dar cati facem asta? Uneori ai nevoie de un incentive.

Cat de practica e ideea?

La implementare se blocheaza multe idei, sper sa nu fie cazul. De costuri mi-e frica mai mult, ca nu am stat sa pun pe hartie tot. Dar sper sa le placa atat de mult ideea, incat sa o implementeze.

Cred foarte mult in rezultatele care s-ar vedea in viata consumatorilor si ar fi tare pentru Carrefour sa stie ca au participat la reducerea risipei de alimente.

De fapt, nici nu mai conteaza ce idee castiga, sper sa se implementeze ceva!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related