Marti, 3 mai, dam drumul Premiilor FIBRA, festivalul local de creativitate care a lipsit din schema comunicarii romanesti in ultimii 2 ani. Unul dintre obiectivele pe care il amintim inca de la inceput consta in incurajarea creativitatii noilor generatii si atragerea lor - argumentata prin exemple - catre industria de comunicare.
Din acelasi motiv ne adresam acum tie, tanarule ajuns la 25 de primaveri - sau mai putine.
Daca esti student si ai sub 25 de ani, ti-am rezervat un pass de acces la Premiile FIBRA care include accesul la toate conferintele si workshop-urile FIBRA care au loc la Hotel Caro (Bulevardul Barbu Vacarescu, nr. 146A) din Bucuresti.
Ce trebuie sa faci, tinere millennial?
Sa ne scrii un email pe [email protected] cu:
Subiectul: "25 - Premiile FIBRA"
+ 3 speakeri din cadrul conferintelor FIBRA pe care vrei neaparat sa-i vezi si sa-i asculti live.
Obligatoriu e sa ne spui si de ce.
Cele mai convingatoare 25 de raspunsuri vor primi pass-urile de acces.
Programul Premiilor FIBRA cuprinde 4 zile si seri de inspiratie si knowhow alaturi de peste 90 de speakeri locali si internationali.
Conferintele si workshop-urile FIBRA - cu incepere de la ora 12.00 (3, 4, 5 mai) si, respectiv, de la ora 10.00 (6 mai) - adreseaza atat prezentul, cat si trendurile si best practice-urile pe care industria ar trebui sa le aplice in viitor in cadrul unor teme ce ating: Interactiuni creative multichannel intre branduri si consumatori; Touchpoint-urile cele mai eficiente pentru userul digital; Evenimentele de brand gandite ca experiente; Creativitate in CSR; Activarea creativa a shopper-ilor; Content marketing; Trenduri si inovatii in creativitate la nivel macro.
In serile de de 3, 4 si 5 mai incepand cu ora 19.00 au loc Serile de Creativitate ale Premiilor FIBRA, in cadrul carora se vor reuni oameni de publicitate, actori, stand-up comedians, bloggeri, vloggeri, jurnalisti, scriitori, artisti vizuali si alte personalitati din industriile creative locale. Accesul este liber.
Cateva subiecte dezbatute in cadrul serilor de creativitate: noua fata a publicitatii in termeni de resurse umane, colaborarile dintre branduri si muzicieni, creativitatea din online-ul romanesc, din entertainment sau din media.
Despre Premiile FIBRA
Premiile FIBRA reprezinta un demers necesar acestei piete pentru a seta nivelul profesionalismului si pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.