1 din 2 romani declara ca este conectat la telefonul mobil, laptop sau tableta atunci cand se afla in compania altor persoane, conform unui studiu iVox. Asta ne face sa ne intrebam tot mai mult daca nu petrecem mai mult timp cu ochii intr-un ecran, decat vorbind, pe bune cu cei de langa noi.
Jacobs Kronung este brandul care-si doreste sa reinvie timpul petrecut alaturi de cei dragi. Si, pentru ca puterea Alintaromei ne aduce mai aproape, alaturi de agentia de publicitate digitala Digital Star, Jacobs a a dat startul campaniei digitale ”Ofera-i mai mult timp impreuna”.
Focusul campaniei l-a reprezentat website-ul www.discutiialintaromate.ro unde utilizatorii au fost invitati sa ia o pauza de la tehnologie.
Astfel totul a inceput in online,prin intermediul website-ului care ii invita pe utilizatori sa petreaca mai mult timp impreuna si sa uite de device-urile care-i inconjoara. Prin intermediul unui cronometru am putut sa masuram timpul petrecut departe de online si momentele de discutii neintrerupte. Fara a mai misca mouse-ul sau fara a atinge ecranul smartphone-urilor, utilizatorii au redescoperit frumusetea discutiilor de calitate in compania persoanelor din jurul lor.
Pe langa provocarea inedita pe care a lansat-o, Jacobs Kronung a oferit utilizatorilor, prin momente norocoase, premii instant, sanse la excursiile puse in joc saptamanal sau chiar posibilitatea de a trimite alte cafele in offline.
Direct din website, utilizatorii au avut sansa sa trimita cafele cu mesaje personalizate altor romani si sa-i inspire in a petrece mai mult timp impreuna.
Saptamanal, caravana Jacobs Kronung a vizitat un alt oras unde, din partea utilizatorilor online, a oferit cafele Jacobs Kronung pregatite pe loc de un barista intr-o cafenea mobila.
Campania a beneficiat de un video manifesto care a prezentat ideea intregii activari. Mai mult, o serie de bloggeri si lideri de opinie din Romania au fost provocati sa reintrepreteze manifesto-ul si astfel, sa prezinte insight-ul intr-o nota proprie . Printre acestia au facut parte Cabral si Andreea Ibaka, Dana Rogoz si Laura Cosoi si cuplul George si Lorena Buhnici care, prin materialele create au atins peste 2 milioane de useri online.
In acelasi timp, videoul manifesto Jacobs Kronung s-a bucurat de peste 1 milion de views pe canalul de YouTube al brandului.
„Cand am vazut brief-ul, aproape instant, toti am rezonat cu un fapt evident: zgomotul provocat de tehnologie, de internet, atractia pentru gadgeturile de ultima generatie, munca si ritmul in care traim, ne despart tot mai mult de cei dragi. Am avut curaj si totodata incredere in conceptul creativ care reuseste sa inspire tot mai multi romini la timp si discutii impreuna.” declara Laurentiu Dumitrescu, Managing Director Digital Star.
„Prin intermediul campaniei am strans minute petrecute in jurul unei cesti de cafea, echivalente a peste 3 ani de discutii, iar rezultatele campaniei au depasit toate asteptarile si estimarile noastre. Asta ne-a dovedit in timp real ca Jacoos Kronung este brandul care poate sa-si asume o astfel de initiativa si ca Alintaroma este in continuare catalistul care ii poate aduce pe oameni impreuna alaturi de cei dragi. Mai mult,a fost pentru prima oara cand i-am provocat pe useri sa deschida conversatii pentru alti oameni din offline iar reactiile au fost extraordinare” - Veronica Tarara, Brand Manager Jacobs Kronung.
Website-ul www.discutiialintaromate.ro a oferit in total 175 premii constand in produse Jacobs Kronung si 15 excursii pentru doua persoane in locatii retrase, ideale pentru petrecerea timpului impreuna. Pe langa premii, cu ajutorul utilizatorilor am oferit peste 500 de cafele cu mesaje personalizate in caravana Jacobs Kronung in orasele Bucuresti, Constanta, Brasov, Iasi si Cluj. si sansa de a trimite offline cafele personalizate.
La campanie au lucrat din partea Digital Star: Gabriela Stanca (Account Manager), Paul Cioc (Creative Director), Cristi Hancu (Senior Art Director), Corina-Maria Scheianu (Head of Social Media), Georgiana Lungu (Social Media Manager), Darin Choibi (Project Manager), Adriana Argeseanu (Project Manager), Constantin Sava (Programator PHP) si Paul Argesanu (Programator PHP).
Din partea Jacobs Kronung Romania: Tarara Veronica (Brand Manager, R&G) , Vlad Ifrim (Junior Brand Manager, R&G) , Ana-Maria Stan (Media Specialist, SCE)
De strategia de media si implementarea acesteia s-a ocupat echipa Havas Romania: Mona Cavaleru (Digital Media Strategist) si Oana Gherghel (Account Manager).
Activarea digitala a facut parte dintr-o campanie integrata, la implementarea careia a participat si echipa Cohn and Jansen JWT.