Coseli si DDB Romania lanseaza produsul Boodink, un praf de budinca, disponibil in patru sortimente diferite: ciocolata, vanilie, capsuni si caramel, prin crearea unei noi identitati vizuale si a unui packaging inedit. Noile ambalaje difera, atat cromatic cat si ca... stare. 16 ipostaze colorate si jucause isi vor face aparitia la rafturi.
Boodink vine cu o abordare noua, curajoasa, cu care se diferentiaza fata de celelalte produse de pe piata de budinci si deserturi, folosindu-se de un fenomen larg raspandit, utilizarea emoticoanelor care pot exprima sugestiv diverse stari.
Astfel, consumatorul se poate identifica cu usurinta cu zambetele sau sprancenele ridicate in semn de mirare, desenate cu 16 pixeli, pe ambalaje.
Noua gama ofera 16 ambalaje, fiecare aroma fiind ilustrata in 4 stari joviale, sugestive si extrem de colorate.
Directia strategica si creativa din spatele noii identitati vizuale se raporteaza in mod real si contextual la lumea in care traim, lumea in care copiii isi petrec o mare parte din timp online, pe tablete si telefoane mobile.
Ambalajul foarte atractiv pentru copii se concentreaza in jurul emoticoanelor, ca limbaj de comunicare alternativ, cladind poduri pentru gapul dintre generatii si ajutandu-i in acelasi timp pe parinti sa se exprime pe limba celor mici.
"Ne-am dorit ca produsul nostru sa vorbeasca pe limba consumatorului intr-un limbaj actual si sa transmitem mesajul intr-un mod jucaus. In cazul de fata vorbim despre un produs destinat copiilor, prin urmare provocarea a fost si mai mare avand in vedere cat de usor poate trece un copil de la o stare la alta. Astfel, fie ca esti trist, vesel, smecheras sau iubitor, Boodink te va intelege si are o aroma pentru tine. Solutia cu care a venit agentia si care pe noi ne-a cucerit din prima a fost crearea unui nume inspirat din limbajul comunicarii actuale pe internet si a unui ambalaj potrivit pentru fiecare stare si foarte usor de recunoscut de catre targetul nostru.", a declarat Ionut Potinga (Director Marketing-Vanzari Coseli).
"Emoji e pe limba tuturor copiilor din zilele noastre. E un nou limbaj, 100% vizual, un vocabular specific generatiei tinere, un cod care le exprima trairile. Boodink recunoaste, intelege si isi gaseste inspiratie din acest nou trend. Va fi un produs distinct la raft, cu o imagine fresh, care atrage privirile si starneste curiozitate.", a declarat Roxana Memetea (Managing Partner DDB Romania).
Produsul Boodink este disponibil in lanturile marilor hypermarketuri, iar online poate fi gasit pe pagina de Facebook Boodink.