Am primit pe mail niste cuvinte de la un art. Sa-l numim Mihai Calota si sa spunem ca lucreaza la Graffiti BBDO. Cei din afara publicitatii cred ca Mihai e platit ca sa mazgaleasca 3-4 linii pe zi in decursul unui program intensiv de suete cu tovarasii de birou.
Colegii lui Mihai stiu ca uneori prinde RATB-ul de 5 dimineata pentru ca ii place ce face. Prin deductie, vecinii lui Mihai cred ca e un om periculos, pentru ca isi pierde noptile prin oras cu varii activitati dubioase din ciclul stirilor de la ora 5. Mihai, de fapt, e un pitestean care vrea sa faca lucruri si frumoase, si gandite.
Si hai sa dam tot in vileag: Mihai e si jurat al competitiei "Bancpost sustine creativitatea in banking". Deci, te rugam, tinere intre 18 si 30 de ani care participi la Young FIBRA, apuca-te de finisajele alea, nu mai astepta. Etapa gloriei se apropie: pana pe 29 aprilie mai poti inscrie un concept creativ declinat pe 4 tipuri de carduri bancare. Sa iasa asa frumos, ca nici fondurile insuficiente sa nu-l mai intristeze pe posesor. Aici e brieful, daca vrei sa-l mai verifici o data. Nu strica.
In continuare, poposim un pic langa Mihai care ne spune, intre altele, si ce concept de card l-ar reprezenta pe el:
Stereotipuri fata de consumator in art direction
Indiferent cat de bine ne-am indentifica cu un stereotip, fiecare dintre noi vrem sa nu fim unul; suntem diferiti si unici in limita posibilitatilor :)
Asa ca orice iese din mainile unui art nu o sa se pupe mereu cu ce am citit/auzit noi ca functioneaza perfect pe un stereotip specific, poate unora nu le place albastrul si se urca pe pereti cand vad un Pantone 2747C!
Mihai Calota: stereotipul si realitatea
Unii cred ca sunt platit sa mazgalesc si sa stau la taclale cu colegul Tocilescu, cand eu muncesc uneori pana incepe RATB-ul tura doar pentru ca imi place ce fac. Asa ca tiparul “publicitarului” vazut din exterior e gresit, eu sunt doar un baiat care a plecat din Pitesti, dar Pitestiul nu a plecat niciodata din baiat :)
Brieful. De avut in vedere
Vorbim despre un obiect pe care il folosesti zilnic si de multe ori cu inima stransa, asa ca vrei sa isi depaseasca conditia de obiect functional.
Conceptul de card bancar care te-ar reprezenta pe tine
Clar as vrea sa fie o oglinda, daca tot ma “vede asa cum sunt” :)
Sau sa scrie pe el: “Esti sigur?”, ca tot sunt un consumerist iresponsabil.
Un card personalizat ar veni tocmai la indemana cand...
Cand POS-ul iti zice “Fonduri insuficiente”, poate daca ai un design dragut pe card, casierul de la Mega te trece pe caiet. Poate.
Ce te-ar impresiona la un set de lucrari?
In primul rand, sa fie gandite, si apoi restul vine usor.
Catre participanti
Hai! E o ocazie buna sa zici ca o lucrare de-a ta e plina de bani - cel putin in ziua de salariu :)