Adela Preda se alatura echipei Profero in pozitia de Digital Creative Strategist. Adela isi propune sa construiasca, impreuna cu echipa condusa de Ana-Maria Ghiurca, Client Service Director Profero, o noua strategie digitala de business, atat pentru agentie, cat si pentru clientii din portofoliu.
„Dar tu ce faci, pana la urma?” este intrebarea pe care un strateg o aude cel mai des si putem recunoaste ca sunt putini cei care stiu concret cu ce se ocupa o persoana cu o astfel de pozitie intr-o agentie digitala din Romania.
Adela povesteste mai multe despre ce va insemna noua ei functie in interiorul Profero:
"Mie imi place sa cred ca sunt un mic antropolog digital. Adica acel pion cerebral din agentie care trebuie sa isi foloseasca experienta, cunostintele si logica pentru a intelege si alinia obiectivele de business ale clientilor, viziunea noastra si ceea ce va livra departamentul de creatie, astfel incat rezultatul sa fie cel mai bun pentru consumatorul final. Traim intr-una dintre cele mai ‚variate’ perioade, cu un progres tehnologic fulminant, schimbari de comportament si noi obiceiuri incorporate in viata cotidiana. Suntem invadati de prea multa informatie, iar aici intervenim noi, strategii, care ne consumam energia pentru a da publicitatii un curs ideal, construind-o smart, eficient si contextualizat. Pe mine ma intereseaza ca fiecare produs/ informatie sa ajunga in forma potrivita, pe canalul potrivit, la individul potrivit."
Adela a ales Profero pentru ca aici a regasit curajul de a sparge conventionalul, avand in minte acelasi gand, anume ca tehnologia are puterea de a face imaginatia palpabila. Ea se va concentra pe optimizarea campaniilor, gasirea solutiilor tehnice inovatoare si out of the box, care sa transforme orice tactica de comunicare in ceva sustenabil si autentic. Astfel, se intrerupe cercul campaniilor tipice si repetitive de care ne lovim atat de des.
"Adela este pregatita sa aplice filosofia noastra de business – Lowe Profero Way: Find, Inspire, Connect – care combina media, strategia de comunicare si creativitatea, o abordare holistica ce livreaza rezultate clientilor nostri. A gasit in Profero o echipa care deja a inteles ca prima interactiune a consumatorului cu produsul, indiferent de categorie, este una digitala. Marketingul digital a trecut la urmatorul nivel, cel in care produsul si experienta din jurul lui sunt elementele principale care aduc la viata viziunea noastra si strategia clientilor. Profero va executa aceasta schimbare atat in vietile consumatorilor, cat si in business-urile clientilor nostri", declara Ana-Maria Ghiurca (Client Service Director, Profero Romania).
Adela Preda este unul dintre acei oameni molipsitori care iti povestesc cu entuziasm despre valoarea pozitiva a publicitatii. Ea are o bogata experienta in domeniul comunicarii in mai multe agentii digitale mari din piata, iar in tot acest timp a dezvoltat proiecte diferite, ce au ajutat-o sa-si construiasca o viziune ampla asupra multiplelor tipologii de target si mecanici de comunicare.
„Deci, pana la urma, tu cu ce te ocupi?” :D
„Rolul meu este sa gandesc diferit orice provocare pe care o aducem in agentie, sa o trec prin filtrul valorilor noastre, sa o analizez strategic, sa ii inteleg nisa, ca mai apoi sa ii gasesc acel twist care sa o transforme in cea mai buna solutie creativa pentru clientul nostru. Asta inseamna sa ma asigur de coerenta dintre ceea ce au brandurile de oferit, ceea ce isi doreste consumatorul sa primeasca si modul in care brandul si consumatorul se intalnesc. Iar cand spun modul, vad asa, un fel de Cupidon publicitar pregatit tot timpul sa-si trimita sagetile acolo unde e cea mai mare probabilistica de ‚amorezare’ potrivita”, sustine Adela Preda (Digital Creative Strategist Profero Romania).