Cultura, divertismentul si educatia sunt cateva dintre domeniile abordate in cadrul Conferintei PRbeta 2016. Printre specialistii in comunicare care vor vorbi despre tendintele in domeniu si vor prezenta studii de caz relevante sunt: Ovidiu Eftimie, blogger si redactor coordonator la Times New Roman, Cristian Lupsa, Redactor Sef la Decat o Revista sau Cristian Radu, Director Executiv Festivalul International de Teatru de la Sibiu. A doua zi este dedicata workshop-urilor, care vor aduce in atentia celor prezenti strategii si exemple de bune practici din cadrul unor agentii prestigioase si a unor branduri de renume.
PRbeta se implica activ in comunitate si ofera atat studentilor, cat si pasionatilor de comunicare, inca din 2011, oportunitatea de face primii pasi in domeniu. Indrumati de specialisti cu experienta care considera ca invatarea este un proces continuu, participantii la traditionalele workshop-uri PRbeta invata cum sa construiasca si sa implementeze strategii, tinand cont de tendinte.
"Sunt sesiuni de invatare intensa, cu studii de caz concrete si parte aplicativa clara. Au fost interactive, amuzante si educationale. Mi-a placut in special ca "mentorii" au gasit modalitati sa te impulsioneze sa fii activ oferind premii, consultanta si oportunitati de afirmare", spune Laura Iancu (participanta la workshop-urile PRbeta).
"Am participat cu mare drag la workshop-urile PRbeta si le recomand oricui. Desi de cativa ani s-au inmultit ofertele de conferinte si workshop-uri, foarte putine dintre acestea sunt sustinute de oameni care chiar practica, zi de zi, aceasta meserie, cu rezultate notabile si cu posibilitatea de a oferi exemple concrete.
In prima zi a workshop-ului de comunicare din Oradea, clarificarea bazelor teoretice mi-a fost de mare ajutor; desi lucrez de cativa ani in marketing si comunicare online, de multe ori simt ca-mi lipsesc bazele teoretice, asadar abordarea clara si concisa m-a ajutat sa-mi clarific conceptele si sa am o abordare analitica a campaniilor. Ziua dedicata exercitiilor practice mi-a dat libertatea sa ma joc fara sa-mi fie teama ca as putea gresi; personalitatea calma, dar ferma a trainerului mi-a oferit siguranta ca voi avea parte de un feedback onest si astfel am putut adresa intrebarile la care simteam de cativa ani ca-mi lipseste un raspuns", spune Gabriela Popa (participanta la workshop-urile PRbeta).
In cadrul Conferintei PRbeta 2016, cea de-a doua zi este dedicata workshop-urilor: Comunicarea in Social Media, sustinut de Alex Ciuca, Comunicarea de brand si produs, sustinut de Claudia Tocila, PR clasic in comunicarea moderna, sustinut de Oana Bulexa, Comunicarea evenimentelor culturale, sustinut de Oltea Zambori, Campaniile de PR - de la brief la rezultate, sustinut de Crenguta Rosu si Story Pitching in PR: De ce, cum, cand si cu cine, sustinut de Ruxandra Predescu.
Pretul unui bilet la Conferinta este de 230 lei+TVA, iar pretul unui workshop este de 99 lei+TVA. Pentru a sustine educatia tinerilor, studentii beneficiaza de un discount de 50% la achizitionarea biletelor pentru Conferinta. Inscrierile se fac online, atat pentru Conferinta, cat si pentru Workshop-uri, pe site.
Parteneri media: IQads, SMARK, PR Romania, Business News, Marketing 2.0, Ctrl-D, Revista Altfel, altRadio, TION, PFC, 24 FUN.
Parteneri: Danone, Orange, UniCredit Bank, McDonalds, Aqua Carpatica, Samburesti, Fornetti, Autonom Rent-a-Car.
PRbeta Agency este agentia timisoreana de relatii publice si organizare de eveniment care sustine educatia in comunicare si relatii publice prin organizarea de conferinte si workshop-uri dedicate atat celor aflati la inceput de drum, cat si celor care au acumulat deja cativa ani de experienta. Portofoliul de clienti al agentiei include atat branduri de renume national si international, cat si o serie de companii aflate la inceput de drum.
PRbeta a aparut in luna mai, 2011, odata cu prima editie a Conferintei Regionale de Comunicare, desfasurata la Timisoara. Toate evenimentele noastre (Conferinta Regionala de Comunicare, PRbeta Talks, Workshop-urile PRbeta si Timisoara Brands Tour) s-au bucurat de implicarea companiilor in buna desfasurare a activitatilor, acestea reunindu-se acum sub umbrela PRbeta Agency, care ofera servicii complete de relatii publice si comunicare.