Mai jos, Marius Rosu, directorul de creatie GAV, este succint si transant. La 26 de ani, industria e imatura, inca, si, la destul de mult timp dupa criza, inca ii mai tiuie urechile de frica. Marcomm-ul romanesc nu are nevoie de curaj, ca nu merge la razboi, spune Marius. Are nevoie de mai multe echipe, dar nu din acelea de creatie.
Cu prietenie si in maxima armonie, premiile FIBRA cheama creativii la un amical. Daca nu le place metroul, pot veni cu trotineta, motocicleta, in sprint sau maraton. Ii asteaptam pe 3-6 mai la linia de sosire.
Status
Imatur. Inca se mai gesteaza campanii special pentru festivalurile de creatie.
Mindset
Chiar daca au trecut cativa ani buni de la explozia crizei, inca ne mai tiuie urechile si asta se simte pentru ca ori vorbim prea tare, ori prea incet.
Specificul marcomm-ului romanesc
Lipsa de specific.
Greseli
Oamenii de creatie nu prea merg cu mijloacele de transport in comun si nici nu se uita la televizor.
Curajul in advertising
Nu cred ca trebuie sa fie despre curaj, nu plecam la razboi, chiar daca pornim campanii. As zice ca ar trebui sa fie despre prietenie, despre viziune pe termen lung si despre intelegerea unui mecanism pe care-l pui in miscare apasand un buton.
Campanii extraordinare
Am castigat premii la festivaluri de creatie cu proiecte care au rezolvat briefuri venite de la client, semn ca ne-am facut treaba foarte bine.
De ce are nevoie industria pentru a progresa
De mai multe echipe, dar nu de echipe de creatie, ci de echipe client-agentie.