Ca designul e de importanta majora in marketing si comunicare nu-i decat o certitudine. Stim, depinde de target-uri, dar cand te remarci dintr-o masa amorfa de produse, deja stai bine. Iar unul din juratii competitiei "Bancpost sustine creativitatea in banking" din cadrul Young FIBRA care atesta aceste spuse.
E vorba de Marian Matei (Art Director, Graffiti BBDO), care alege in proportie de 80-90% produsele pe care le foloseste pe baza de design. Febletea lui in design e simplitatea desteapta; less is more, daca e facut cu cap. Vedeti mai jos exact ce va sfatuieste. Pe voi, cei care aveti intre 18 si 30 de ani si tocmai planuiati sa inscrieti un concept creativ de design declinat pe 4 tipuri de carduri Bancpost. Lista de to-do arata asa: cititi cu grija brieful, dupa care trebuie sa va dezlantuiti pe template si, apoi, sa inscrieti pana pe 29 aprilie.
Designul si alegerea unui produs sau altul
Cred ca 80-90% din alegeri le fac pe baza designului. Din pacate insa, sunt multe cazuri cand designul este net superior calitatii produsului in sine.
Cel mai la indemana stereotip in care te-ai inscrie
N-as vrea sa ma asociez unui anume stereotip, insa imi place sa cred ca o banca “ma vede asa cum sunt” si astfel imi vine in ajutor cu produsele de care am nevoie in viata de zi cu zi. Cel mai important, probabil pentru noi toti, este sa simtim ca ni se ofera produsele potrivite cu stilul nostru de viata si ca platim pentru ce folosim.
Cum ai aborda tu brieful?
Pai sunt cativa pasi simpli:
1. Citesc brieful cu atentie, o data. Ce e mult strica.
2. Ma duc si bag o FIFA (nivel Champions League, normal), chiar trebuie, sincer.
3. Schitez pe o foaie toate ideile care mi-au bubuit mintea in primele 30 de minute (si pe cele in care cred mai putin la acel moment, nu se stie niciodata).
4. Fac un design ca la Londra, dar in jumatate de zi (asta e vorba lui Bogdan Vintila).
Cel mai tricky element
Faptul ca brieful este pentru un card bancar. Deci implicit pentru o banca, acest aspect da o anume greutate proiectului. Daca, totusi ai ”puterea” sa treci peste asta si sa gandesti out of the box, atunci esti pe drumul cel bun.
Conceptul de card care te-ar reprezenta pe tine
Avand in vedere ca sunt un baiat simplu de la tara, atunci cred ca ceva simplu ar fi ideal. Dar totusi vin de la tara si intotdeauna am vrut mai mult… acum chiar si eu sunt bulversat. Sper ca am putut fi de ajutor :)
Situatia in care un card personalizat ar prinde bine
Pai situatia aia in care ai ramas fara bani si te uiti nervos la card. Macar sa te uiti la ceva frumos.
Ce te-ar impresiona la un set de lucrari?
“FRUMOSUL”. Dar corect aranjat.
Un sfat pentru participanti
Be smart and do not overthink.