Grupul Ogilvy & Mather Romania, parte din portofoliul international de agentii al Lenovo EMEA de la sfarsitul anului trecut, dezvolta in prezent continutul strategic si creativ pentru unul dintre cele mai importante proiecte ale Lenovo, cel mai mare jucator de pe piata de IT&C din lume.
Lenovo Champions este o platforma de continut si engagement, care are la baza principiile de functionare ale unei retele clasice de socializare. Aceasta a fost dezvoltata ca un instrument prin care compania isi activeaza nu doar clientii si fanii, dar si consumatorii pasionati de tehnologie si electronice din intreaga lume, in cadrul unei puternice comunitati online sustinute de Lenovo.
Mecanismul platformei este similar celui al unei retele de socializare obisnuite si este direct conectata cu alte platforme, precum Facebook, Twitter si YouTube. Utilizatorii pot sa posteze continut propriu sau pot sa interactioneze cu continut deja existent, cu posibilitatea integrata de repostare a continutului pe alte retele de socializare.
Ca partener principal pentru dezvoltarea continutului dedicat platformei, Grupul Ogilvy & Mather Romania este responsabil cu dezvoltarea de proiecte creative, strategice si de implementare, la nivel international, cu o echipa dedicata de 10 experti romani.
"Cheia pentru succesul platformei Lenovo Champions este asigurarea de continut de cea mai buna calitate pentru baza noastra de clienti. Echipa Ogilvy & Mather Romania contribuie cu expertiza sa internationala la dezvoltarea strategiei noastre de continut. Acest lucru este vital pentru noi, avand in vedere ca dezvoltam aceasta campanie in mai multe tari si ne dorim sa dezvoltam si mai multe proiecte de acest gen, la nivel de Grup", spune Chloe Jones (Marketing Manager, EMEA Digital & Customer Engagement).
Continutul dezvoltat de Grupul Ogilvy & Mather Romania pentru Lenovo Champions este preluat in mai multe tari, printre care Anglia, Irlanda, Franta, Italia, Spania, Ungaria, Romania, Polonia si Germania, precum si Emiratele Unite Arabe si Africa de Sud.