Competitia "Bancpost sustine creativitatea in banking" este un demers Young FIBRA, care provoaca tinerii intre 18 si 30 de ani sa-si puna inspiratia la treaba. In ce sens? Campania Bancpost "Te vedem asa cum esti tu" anunta o abordare personala a bancii, care nu vorbeste cu acei consumatori unidimensionali din Excel-uri, ci cu oameni reali. Iar in cadrul competitiei de creatie Young FIBRA, brandul iti ofera sansa de a-ti pune in lume propria interpretare creativa a acestui manifest. Anume, printr-un concept de design pentru 4 modele de carduri bancare Bancpost.
Pune-ti creativitatea la lucru si consulta bine-bine brief-ul competitiei. Te rugam sa nu ai retineri, in afara celor impuse de regulament, si sa dai tot ce ai mai bun. Miza e mare: lucrarea ta va ajunge pe mana unor jurati profesionisti. Pe care vrei sa-i impresionezi ca, altfel, despre ce tot vorbim aici?
Ca sa fii pregatit, iti spunem ca jurizarea va fi impartita pe 3 categorii succesive: votul publicului acordat pe platforma TheCreator, votul reprezentantilor Bancpost alaturi de cei ai agentiei Graffiti BBDO si votul juriului international al Premiilor FIBRA.
Astfel, lucrarile tale vor trece prin ochiul vigilent al comunitatii creative de pe TheCreator si pe masa urmatorilor reprezentanti ai Bancpost si Graffiti BBDO, agentia brandului: Aura Toma (Executive Marketing & Communication Director), Teodora Saguna (Head of Retail Marketing & Communication), Ana Popescu (Executive Director, Lending), Bogdan Vintila (Group Creative Director), Mihai Calota (Art Director) si Marian Matei (Graphic Designer).
Iar creatiile finaliste in urma votului publicului si ai juriului local vor fi evaluate de juriul international festivalului care, daca n-ai aflat inca, ii cuprinde pe unii dintre cei mai tari creativi din lume.
Ei sunt Evgeny Primachenko (Wieden+Kennedy Amsterdam), Karpat Polat (KARPAT), Bruno Luglio (R/GA New York), Robert Nagy (HEAVY), Olivia Walsh (apple tree communications), Radinka Danilov (Ruskin & Hunt) si Wendy Richardson (72andSunny Netherlands).
In fruntea lor, sta Kevin Brady (Executive Creative Director, Droga5 New York), presedintele juriului FIBRA.
Ce ai de facut?
Pentru toate aceste minti creative, iti reamintim ca ai de creat un super concept de design de card, transpus vizual in toate cele 4 tipuri de card descrise aici, care sa ne faca pe toti sa scoatem cu mandrie cardul din portofel. Pleaca de la o idee out of the box pe care sa o transpui apoi in 4 vizualuri si care, luate impreuna, dar si individual, sa transmita demersul Bancpost: este despre tine si pentru tine. Te vedem asa cum esti.
Spor si inspiratie!