Bordello Bar, inegalabilul Purveyor of Good Times, implineste in aceasta luna 7 ani. Pub-ul din centrul istoric al Capitalei, premiat pentru calitatea serviciilor si originalitatea ofertelor, sarbatoreste evenimentul cu un logo reimprospatat, o campanie de comunicare indrazneata si o strategie de marketing prietenoasa.
Sub sloganul atat de intim al campaniei aniversare– Dear, we know you deep inside!, Bordello ii vorbeste consumatorului sau fidel asa cum niciun alt pub din Romania n-ar putea s-o faca.
Dupa mii de nopti petrecute impreuna, Bordello a ajuns sa cunoasca fetisurile scurte cu gust de Jagermeister din spatele unei camasi impecabile de CEO, fanteziile cu baterii, spumoase sau in trei, incatusate in mintea unui avocat serios sau a unui contabil cumintel.
"Exista clienti care ne calca pragul de cand am deschis. Sunt oameni smart, cu job-uri frumoase, care stiu ca aici se pot dezbraca de formalitati si pot trai experiente inedite. Iar noi le stim tabieturile, le cunoastem placerile si asteptarile, si le dam inapoi de fiecare data muzica live de calitate, evenimente surpinzatoare, delicii culinare si sute de branduri de bere, vodka si whiskey. Vrem ca prin aceasta campanie aniversara sa ne rasplatim clientii fideli si sa demonstram inca o data ca meritam titlul de cel mai premiat bar din Romania.", a declarat Bebi Oprea (administrator Bordello).
Atat in online, cat si in offline (si cand vorbim de offline n-ar trebui sa omitem toaletele pub-ului), Bordello isi comunica cei 7 ani de profesionalism si originalitate intr-un stil indraznet, incitant, usor obraznic.
Vizualuri ale campaniei
"Mesajul campaniei si tonul comunicarii au curs in mod firesc din personalitatea Bordello, din relatia intima, efervescenta si dezinhibata pe care brand-ul a construit-o cu publicul sau.", a declarat Elisa Olteanu (Copywriter la Smite).
"Copywriter-ul din povestea noastra e nebun dupa berea Krusovice Imperial, dupa punk & spank. Mie nu-mi place nici berea, nici punk, nici spank. Imi plac preludiile in pasi de dans si threesome-urile. Threesome-urile de mini burgeri deliciosi de la Bordello. Imi place Bordello si imi place ca au acceptat aceasta campanie.", a mai declarat copywriter-ul echipei Smite.
Aceasta relatie dezinhibata si efervescenta va prinde contur mai ales pe retelele de socializare. Lina, Dolores, Ernestina si Rox, cele patru belles de Bordello ii vor intretine pe consumatori cu vorbe de dragoste despre evenimente si meniu, cu postari savuroase, video-uri si fotografii incitante, pe paginile de facebook, Pinterest, Instagram si pe canalul de Youtube.
In perioada 18-24 Aprilie, publicului i se pregatesc concerte inedite, happening-uri senzationale si un Gift Shop cu suveniruri unicat. Evenimentul aniversar va tine 7 zile si 7 nopti. Nu ca in povesti, ci ca intr-un Bucuresti intr-adevar european.
Portofoliul HoReCa al Smite cuprinde City Grill, City Cafe, Hanu’ Berarilor, Caru’ cu bere, Restaurant Pescarus, Restaurant Hanu’ lui Manuc, Bordello, Mulanruj, Phill, Beraria H, Mojo, True, Tunes, Divan, Les Bourgeois, Brioche Doree, Espressamente Illy, La Sarmale, Espression Lavazza, Momenti Peroni, Refuel, Route 96, Segafredo Zanetti Espresso, take of, Falafel, Burger King, Aubergine, Massimo, Trends by HRB.
Smite este o agentie 100% romaneasca care ofera solutii functionale de branding si comunicare.