Monica Radulescu (Cohn&Jansen JWT): Ma surprind si sutele de like-uri la o poza de profil, in timp ce brandurile se chinuie sa stranga tot atatea cu sponsored posts

Monica Radulescu (Cohn&Jansen JWT): Ma surprind si sutele de like-uri la o poza de profil, in timp ce brandurile se chinuie sa stranga tot atatea cu sponsored posts

Alaturi de Monica Radulescu (Head of Digital & Senior Strategic Planner, Cohn and Jansen JWT) am ajuns la o concluzie, cum ca lucrurile ar fi foarte limpezi. Poate mult prea limpezi si fara de insight, mai ales in cazul comunicarii cu tinerii. Daca intr-o reclama avem un endorser din lumea muzicala si se aud niste termeni de "slang" tineresc, atunci sigur urmeaza niste "distractie, distractie, DISTRACTIE". Si, pe langa ca grupul de varsta 18-30 nu e unul omogen, chiar si cei mai insetati de voie buna dintre ei nu merita priviti doar din avion.

Cu alte cuvinte, uita-te in oglinda cat mai atent inainte sa ne trimiti versiunea ta de ADventura URSUS, o distractie legendara alaturi de prieteni, povestita in 3 billboard-uri succesive. Sigur ai deja una, la cei 18-30 de ani, ori traita, ori pe bucket list. Daca esti cuminte, respecti brief-ul si ne trimiti totul pana pe 27 aprilie, o sa le vezi la vara pe autostrada.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related