Gavrila&Asociatii vi-l prezinta pe nea Cornel

Dupa mai bine de noua luni de munca, echipa Gavrila&Asociatii impreuna cu echipa Ciucas este onorata sa va prezinte noua campanie de comunicare pentru berea Ciucas. Povestea a inceput cu un pitch initiat de Ursus Breweries in septembrie 2005, un pitch pe care l-am castigat datorita propunerile de creatie si faptului ca unii dintre asociati au o relatie mai speciala cu berea, consumul pe cap de asociat fiind unul dintre cele mai ridicate din publicitatea romaneasca.

Asa ca nu ne-a fost greu deloc sa intelegem supraaglomerata categorie a berii si sa livram o creatie relevanta. Intreaga campanie graviteaza in jurul personajului Cornel, un cerb nobil, un roman ratacit in jungla hollywoodiana. Da, exact, Cornel vine de pe meleaguri americane, insa el este originar din Carpati. Ideea de a folosi un cerb vorbitor a dat multe batai de cap casei de productie Multimedia Est, care a trebuit sa caute mult si bine dupa un cerb care vorbeste si, pe deasupra, mai si bea cafea decofeinizata. Insa, surprinzator, au gasit unul care indeplineste perfect cerintele briefului si vorbeste perfect limba romana, desi si-a petrecut intrega viata departe de tara natala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related