Cum ar fi sa poti printa super rapid pozele de pe Instagram?

Cum ar fi sa poti printa super rapid pozele de pe Instagram?

Ce ma enerveaza pe mine la Instagram, intrebati? Ca nu pot da zoom la poze. Stau cateodata cu orele zapand pe insta-feed si raman tot insetata. Inca n-a venit cavalerul care sa-mi aduca asta pe tava, in schimb am gasit alti patru care aduc Insta-pozele in lumea materiala prin magia print-ului. Cam ca Polaroid-urile de mai demult.

Sub denumirea Instantly.be stau Ioan Bunea, Bogdan Moraru, Alexandru Nistor (de gasit in timpul programului la studioul de design si productie Goa Network) si multitasker-ul Ariel Constantinof. Cel din urma este si cel dintai, caci ne-a raspuns la intrebari, lamurind cine face ce si cum.

 

Instantly.be. lista cu echipa

In spatele Instantly.be se afla o mana de oameni: Ioan Bunea - omul cu ideea si entuziasmul, dar totodata cel care se pricepe la productie, Alexandru Nistor - cel care cunoaste internetul, Bogdan Moraru - omul cu creionul, designer din nastere si Ariel Constantinof - bloggerul, Instagrammerul, cel care e toata ziua pe Facebook. 

 

Ideea de dupa program

Ideea ne-a venit din intamplare, prin februarie anul trecut, la un suc si o discutie dupa program. Ioan a sarit ca ars si, gesticuland puternic, ne-a zis: "Cum ar fi sa poti printa super rapid pozele de pe Instagram?". Iar a doua zi, ne-a si  printat cateva din pozele lui sa vedem cum ar arata un produs final.

Timp de cateva luni a ramas doar la stadiul de idee, pana cand ne-am hotarat ca ar merita sa facem ceva serios cu ea.

 

Concretizare

Norocul nostru este ca toata aparatura necesara pentru print se afla deja in biroul Goa Network, entitatea oficiala sub care Ioan, Alex si Bogdan lucram in design si productie. 

Astfel, ne-a fost destul de usor sa producem pozele, ramele si cutiile. Cea mai dificila parte a proiectului a fost programarea. In continuare ne dam silinta sa facem site-ul cat mai simplu si accesibil.

 

Target-ul nostru e clar unul tanar, cool, hipster, care indrageste Instagramul si e prezent constat in social media. Conceptul din spatele proiectului urmeaza intentionat trendul retro-cool care e din ce in ce mai in voga acum, cel putin pe partea de design.

Produsul efectiv e o intoarcere la vremurile cand fotografiile developate erau apreciate si din ce in ce mai multa lume incepe sa-si dea seama de valoarea lor in comparatie cu un JPG uitat intr-un folder.

Noi am scos in evidenta fix lucrurile misto care obisnuiau sa vina odata cu pozele printate si am incercat sa le dam o forma cat mai vesela si indrazneata.

 

Elementele de je ne sais quios

In ceea ce priveste printarea super usoara a pozelor din social media si intr-un format mega practic, suntem destul de nisati. Produsul in sine nu prea poate fi reprodus de un studio de print obisnuit. Noi controlam design-ul, gandim produsul, ramele si tot ce vine la pachet.

Astfel, ne e foarte usor sa ne adaptam trendurilor, sa lansam pachete speciale sau personalizate, rame noi si orice altceva ne mai trece prin cap sau ni se pare potrivit pentru serviciul pe care il construim.

 

Primii clienti

Acum vreo doua luni am facut un mic exercitiu de promovare fara nicio asteptare, sa vedem ce zice lumea si ce feedback primim. Cum comenzile au inceput sa vina din prima zi, ne-am convins rapid ca exista piata pentru proiectul nostru. Clientii ne-au facut sugestii despre cum am putea imbunatati sistemul si produsele si, rand pe rand, le-am implementat.

 

In prezent

In ultimele luni am adus imbunatatiri la tot ce inseamna Instantly.be, atat pe baza feedback-ului de la clienti, cat si in urma a multor discutii intre noi. De la design, experienta pe site, ramele si pozele in sine, acum toate sunt mai rafinate.

A fost amuzant cand, dupa ce eram mai mult decat hotarati ca n-o sa printam nimic altceva decat poze patrate, urmarind exemplul Instagram, s-a anuntat public ca Instagram da voie sa postezi si fotografii de alte dimensiuni. Urmeaza sa ne conformam odata ce lansam noul model de rame.

 

Cum promovati proiectul

Putem spune ca pana acum am fost in faza de testare. Am facut destul de putina publicitate, cateva reclame targetate pe Facebook si Instagram. Fotografiile in sine ne fac cea mai mare reclama. Desi avem un numar constant de comenzi acum, inca mai avem lucruri de pus la punct. Insa foarte curand, vom porni toate motoarele sa ne promovam.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related