Conferinta ”Controverse legale in publicitate” are loc la Hotel Rin Central, in data de 19 aprilie 2016

Conferinta ”Controverse legale in publicitate” are loc la Hotel Rin Central, in data de 19 aprilie 2016

Controverse legale in publicitate

In contextul national actual al Romaniei, notiunea de manipulare prin publicitate este o chestiune sensibila. Pentru aceste motive exista numeroase prevederi, fie ele normative sau de autoreglementare care urmaresc controlarea si sanctionarea publicitatii inselatoare si a incalcarii eticii in publicitate.

In cadrul Conferintei ”Controverse legale in publicitate”, organizata de Wolters Kluwer Romania in parteneriat cu Societatea Civila de Avocati Grecu & Asociatii vor fi dezbatute aspectele legale care intervin in reglementarea comunicarilor publicitare (afise, reclame televizate/radio/in presa scrisa, inscriptii pe etichetele produselor), limitele care trebuie respectate si practicile care pot fi considerate inselatoare, capabile sa manipuleze comportamentul consumatorului.

Conferinta se va desfasura la Bucuresti, Hotel Rin Central, in data de 19 aprilie 2016.

 

Cui se adreseaza aceasta conferinta?

Daca esti retailer, comerciant, agentie de servicii de marketing sau publicitate, angajat al unei companii in cadrul departamentului de marketing, jurist sau avocat interesat de aspectele legale din publicitate, te invitam marti, 19 aprilie 2016, la Hotel Rin Central, alaturi de profesionistii domeniului pentru a afla raspunsul la urmatoarele intrebari:

  • Care sunt reglementarile legale care se aplica publicitatii in domeniul tau de activitate?
  • Care sunt limitele publicitatii, ce este gresit sau corect atunci cand concepi un mesaj publicitar?
  • Este suficient ca un spot radio/TV sa respecte legea sau ar trebui sa se respecte anumite norme etice?
  • Ce inseamna publicitate inselatoare si care sunt organismele care analizeaza comunicarile din acest punct de vedere?
  • Care sunt consecintele in cazul in care se incalca normele legale sau normele etice in domeniul publicitatii?
  • Este legala publicitatea comparativa? Care sunt conditiile? Putem folosi o marca a unui concurent in mesajul nostru publicitar?
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related