Campania Culorile Romaniei, conceputa si implementata de Zaga Brand pentru Policolor Romania, a fost premiata in competitia CSR Awards 2016, unde s-a clasat pe locul III in sectiunea Sustinerea Comunitatii.
"Distinctia primita ne onoreaza si ne incurajeaza sa mergem mai departe cu aceeasi determinare, si promitem sa ramanem Pretty Serious + Crazy People (crazy people doing pretty serious jobs). Multumim Policolor pentru increderea acordata in implementarea campaniei „Culorile Romaniei”, partenerilor nostri, voluntarilor si tuturor celor care ne-au sustinut in aceasta campanie", a declarat Silvia Teodorescu (Managing Partner Zaga Brand).
Campania „Culorile Romaniei”, lansata in cursul anului trecut cu ocazia aniversarii a 50 de ani de activitate pe piata locala a producatorului Policolor, a reunit sub indemnul „Redescopera culorile Romaniei” comunitati urbane si rurale ce au scopul de a reda culoare Romaniei.
Policolor a lansat pe 29 aprilie 2015 manifestul sau pentru culoare, prin care sustine comunitatile locale si isi reinnoieste contractul cu Romania. Campania a reunit o comunitate eterogena, cu oameni care promoveaza culoarea prin activitatile lor profesionale si creative, institutii de etnografie, arta, design, arhitectura, muzee, administratii locale si ONG-uri.
In cadrul campaniei au fost reabilitate motivele populare de pe 180 de case din comuna Ciocanesti iar muzeul Etnografic local a fost renovat, in parteneriat cu CFR Calatori si cu ajutorul artistului vizual Carmen Nistor a fost pictata locomotiva Hora, iar impreuna cu Primaria Constanta si cu implicarea voluntarilor de la Universitatea Ion Mincu primul vapor simbol al Constantei a fost transformat in exponat de arta urbana.
Coordonarea si implementarea proiectelor din cadrul campaniei „Culorile Romaniei” a fost realizata de catre Zaga Brand, agentia de comunicare a companiei Policolor. Iar „Culorile Romaniei” continua si in 2016! De fapt, a inceput deja.