Maria Desmirean (Curtea Veche Publishing): Au fost mai multe voci care spuneau ca Marian e doar o inventie de marketing, ca prea vorbeste corect romana si ca prea are cratimele tot timpul la indemana

Maria Desmirean (Curtea Veche Publishing): Au fost mai multe voci care spuneau ca Marian e doar o inventie de marketing, ca prea vorbeste corect romana si ca prea are cratimele tot timpul la indemana

Cand s-a apucat de scris despre viata de zi cu zi din Politia Rutiera, Marian Godina se gandea ca i-ar placea sa structureze materialele in cateva exemplare pe care sa le dea celor apropiati. Toate bune, numai ca postarile au devenit virale extrem de rapid, iar Marian s-a trezit fata in fata cu optiunea de a lansa o carte.

Initiativa a venit din partea Curtea Veche Publishing, iar Maria Desmirean (Executive Manager) spune ca oamenii de la editura urmareau postarile lui Marian si stiau ca si-ar dori sa scoata o carte. Au pus totul la punct si asa a luat nastere antologia „Flash-uri din sens opus”. La o luna de la lansare, Curtea Veche Publishing a declarat titlul un succes. S-au vandut 40.000 de exemplare din cele 50.000 tiparite. Despre etapele dintre Facebook si print, aflam de la Maria mai jos. Iar aici gasiti conversatia noastra cu Marian.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related