Care au fost asteptarile clientilor in ultimul an? Care au fost agentiile cu cea mai mare evolutie? Care sunt aspectele cele mai importante pentru oamenii de marketing? Studiul AdMarket 2006 raspunde la toate aceste intrebari. In numarul sau din iunie, revista Campaign a publicat cele mai noi rezultate ale studiului AdMarket 2006, initiat de Romanian Association of Advertising Agencies (RAAA), realizat de D&D Research, cu sprijinul Business Media Group.
Conform AdMarket 2006, Leo Burnett se afla in continuare pe primul loc in clasamentul celor mai creative agentii, cu 47% dintre optiuni, fiind urmata de McCann Erickson si NextCap.
Categoria "top-of-mind" este condusa de McCann-Erickson, 22% dintre respondenti mentionand-o atunci cand au fost rugati sa numeasca prima agentie care le vine in minte (top-of-mind), locul al doilea fiind ocupat de Leo Burnett cu 20%. Cei doi jucatori sunt urmati agentiile Ogilvy Group, Graffiti BBDO, Saatchi & Saatchi si Tempo Advertising. Aceste agentii au o inertie pozitiva a imaginii, ramanand in top indiferent de activitatile pe care le desfasoara, deoarece sunt branduri ample si consistente.