AdMarket - Momentul adevarului despre publicitatea romaneasca

Care au fost asteptarile clientilor in ultimul an? Care au fost agentiile cu cea mai mare evolutie? Care sunt aspectele cele mai importante pentru oamenii de marketing? Studiul AdMarket 2006 raspunde la toate aceste intrebari. In numarul sau din iunie, revista Campaign a publicat cele mai noi rezultate ale studiului AdMarket 2006, initiat de Romanian Association of Advertising Agencies (RAAA), realizat de D&D Research, cu sprijinul Business Media Group.

Conform AdMarket 2006, Leo Burnett se afla in continuare pe primul loc in clasamentul celor mai creative agentii, cu 47% dintre optiuni, fiind urmata de McCann Erickson si NextCap.
Categoria "top-of-mind" este condusa de McCann-Erickson, 22% dintre respondenti mentionand-o atunci cand au fost rugati sa numeasca prima agentie care le vine in minte (top-of-mind), locul al doilea fiind ocupat de Leo Burnett cu 20%. Cei doi jucatori sunt urmati agentiile Ogilvy Group, Graffiti BBDO, Saatchi & Saatchi si Tempo Advertising. Aceste agentii au o inertie pozitiva a imaginii, ramanand in top indiferent de activitatile pe care le desfasoara, deoarece sunt branduri ample si consistente.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related