Pastel, agentia de comunicare integrata, a semnat evenimentul kika de comunicare a gamei de saltele oferite de retailer, organizat intr-un mod inedit de Ziua Internationala a Somnului.
kika a devenit, pentru o noapte, locul bloggerilor de testare neconventionala a saltelelor, prin activitati creative si un somn confortabil chiar in zona dedicata dormitoarelor in magazin.
Saltelele kika, comunicate ca fiind solutia confortabila pentru un somn odihnitor, sub mesajul „Cand esti odihnit, te trezesti fericit!” au fost inspiratia pentru un altfel de eveniment de testare a acestora: kika sleepover.
Astfel, pentru o noapte, magazinul kika a devenit zona de confort a bloggerilor, avand intreg spatiul la dispozitia lor pentru a descoperi produsele in propriul stil. kika sleepover a fost noaptea care a unit Ziua Somnului cu Ziua Fericirii, intarind mesajul comunicat si beneficiile oferite de gama de saltele.
"Evenimentul a fost o provocare pentru noi, deoarece ne-am dorit sa iesim din modul clasic de a comunica produsele unui brand si am vrut sa il transformam intr-o experienta memorabila. Suntem bucurosi ca echipa kika a avut incredere in propunerea noastra si a lasat pentru o noapte intregul magazin pe mainile noastre si ale bloggerilor prezenti la eveniment. Reactiile invitatilor de la eveniment si in urma acestuia, ne-au confirmat ca am facut alegerea buna si ca neconventionalul incepe sa castige tot mai mult teren in fata abordarilor clasice", a declarat Dana Nae Popa (Managing Director Pastel).
kika sleepover si-a propus sa marcheze intr-o maniera inedita Ziua Somnului, iar o noapte in magazin s-a dovedit a fi implinirea visului multor invitati. De la turul magazinului in pijamale si papuci de casa, descoperirea propriei zone de confort personalizata ca un dormitor, jocurile interactive de testare a saltelei, somnul linistit pana dimineata si pana la trezirea alaturi de un clovn pentru o zi fericita, au fost ingredientele care au transformat o noapte normala in care magazinul ar fi fost inchis, intr-una in care magazinul a prins viata in cel mai frumos mod.
"kika sleepover a fost un proiect indraznet in care chiar si asteptarile noastre au fost depasite. Ne bucuram ca echipa Pastel a avut curajul sa ne provoace brieful si s-au gandit la acest mod inedit prin care am comunicat gama de saltele oferita de kika. Ne place sa oferim experiente cat mai personale consumatorilor si, de aceea, ne-am identificat imediat cu conceptul acestui eveniment pe care l-am pus la cale cu mult entuziasm si care speram sa vina si cu a doua parte si mai surprinzatoare", a adaugat Doina Apostolica (director magazin kika Romania).
In sprijinul realizarii evenimentului i-am avut parteneri pe C&A, Samsung si BluParty.
Echipa de proiect:
Client:
Ruxandra Apostolica - Marketing Manager
Doina Apostolica – Director magazin
Georgiana Moise – Marketing Specialist
Ciprian Olaru – Sef departament saltele
Agentie:
Ruxandra Margoi – involved Senior account executive
Simona Mincu – energic Head of PR
Adrian Sandu - magical Copywriter
Irina Gingu - smiley co Creative Director
Oana Cristea - fun Internal communication and public affairs manager