Cristina Ungureanu (Geometry Global): Inca ne e greu sa acceptam ca activarea nu trebuie sa ne cucereasca pe noi, echipa agentie + client

Cristina Ungureanu (Geometry Global): Inca ne e greu sa acceptam ca activarea nu trebuie sa ne cucereasca pe noi, echipa agentie + client

Daca targetul are in jur de 18 si 30 de ani, ei bine, acolo brandurile au ceva de munca. Asa ne-a spus Cristina Ungureanu (Communications Planner, Geometry Global). Si n-ai cum sa devii maestru in millennials, cand ei sunt cei care rescriu istoria distractiei intr-un interval greu de dibuit. Nimic nu e intamplator, online-ul are un urban dictionary al sau, iar offline-ul are deja evenimentele attend-uite inca din online. 

Da, multe lucruri se intampla in online, doar stii, ca esti aici. Inseamna ca ai auzit si de ADventura URSUScompetitia de creatie adresata chiar celor despre care vorbim aici. Adica cei cu varsta cuprinsa intre 18 si 30 cu multe povesti la purtator ori cu imaginatia neobosita. Caci asta sta scris in brief 3 OOH-uri succesive care sa spuna cea mai tare poveste alaturi de prieteni.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related