Poveste cu doi autori: Mama si fiica, o legatura unica

Poveste cu doi autori: Mama si fiica, o legatura unica

A treia editie a campaniei „Mama si fiica - O legatura unica” este live si strange in fiecare zi tot mai multe povesti inspirate si frumoase. Dupa doua editii in care acest proiect, semnat alaturi de Oriflame, a cucerit inimile a sute de femei, mame si fiice, noua abordare se concentreaza mai mult ca pana acum pe incurajarea unor povesti moderne, dinamice care sa provoace toate generatiile sa isi spuna povestea in imagini si cuvinte.

 

Concept nou, experiente noi

La fel ca in editiile anterioare, am pornit de la insight-ul ca relatia dintre mama si fiica este unica, iar povestile prin viata doar in momentul in care sunt impartasite. De aceasta data insa, ne-am concentrat asupra modului personal in care protagonistele isi transmit gandurile si le-am cerut ca, pe langa povestea scrisa, sa incarce pe olegaturaunica.ro o serie de fotografii selfie care sa exprime relatia speciala dintre ele.

Aceasta noua componenta ne-a oferit posibilitatea sa construim un carusel vizual cu povesti animate si originale care prind viata in ochii privitorilor. Totodata, ne-am dorit sa fim in pas cu noile obisnuinte ale tinerilor atunci cand vine vorba de fotografii selfie, astfel incat sa incurajam dialogul dintre generatii.

Platforma online ne-a oferit posibilitatea de a reuni povestile emotionante ale participantilor in care fiecare povestitor, mama sau fiica, si-a putut descrie exprienta in mod personal, asa cum o simte.

 

Mai mult decat un concurs

Campania le ofera participantilor contextul potrivit pentru a-si face cunoscute sentimentele, pentru a declara inaintea tuturor cat de mult conteaza sa transmiti si sa primesti sfaturile potrivite de la cele mai dragi persoane.

Prietenie, respect, iubire, optimism sunt doar cateva dintre valorile transmise din generatie in generatie despre care participantele povestesc in naratiunile lor. In acelasi timp, indemnul de a-ti invita prietenii sa voteze povestea ta trece dincolo de un simplu vot transformandu-se in dorinta de a le impartasi celor din jur cat de importanta este relatia dintre mama si fiica.

 

O competitie pentru toate generatiile

"Mama mi-a definit notiunea de frumusete prin prezenta ei luminoasa, plina de caldura si generozitate. Si tot ea a fost cea care mi-a oferit sprijin inca de la primii mei pasi, a fost primul si cel mai mare fan al meu", a povestit Alina Eremia, incurajand participantele sa intre in joc.

Cantareata a fost sursa de inspiratie a tinerilor si puntea dintre doua generatii diferite pe care, iata, am reusit sa le unim prin comunicare.

Campania a debutat pe 16 februarie si se va termina pe 4 aprilie cand, pe baza voturilor stranse, vom afla semifinalistele competitiei. Oriflame a pus in joc in primul rand timp alaturi de cea draga concretizat intr-o excursie de shopping la Stockholm si alte premii pe care le puteti descoperi pe olegaturaunica.ro.

 

Laura Boboc (Oriflame Online Communications Manager): "Ne-am dorit sa le oferim mamelor si fiicelor o modalitate cat mai fun prin care sa isi exprime legatura unica. Daca, de-a lungul anilor, ele ne-au scris povestile lor, anul acesta le-am oferit oportunitatea de a-si ilustra povestea cu ajutorul fotografiilor. Efortul nostru a dat roade peste asteptari, fiecare editie a strans tot mai multe povesti decat cea anterioara. Ne bucuram ca, alaturi de prietenii de la Conversion, reusim sa aducem in fiecare an zambete in familiile frumoase din Romania."

 

Cu drag au lucrat pentru acest proiect:

Din partea Oriflame:
Laura Boboc, Oriflame Online Communications Manager
Stefania Marian, Oriflame Marketing Director

Din partea Conversion:
Alexandra Enea – Digital Service Manager, Bianca Leafu- Digital Mediaplanner, Mihai Caluseriu – Creative Director, Alin Banu – Designer, Andra Lupaescu – Copywriter, Cristian Iosub – Project Manager, Marian Mirzacu – Web Developer

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related