Dupa ce Teddy Dumitrescu si Stefan Iordache au marturisit planul de actiune din spatele schimbarii la fata a publicitatii romanesti, le urmeaza Vlad Popovici (Managing Director, Kubis Interactive).
El recunoaste ca nu a fost luat prin surprindere de plecarea directorului sau de creatie, Eugen Suman, care si-a inceput activitatea in aceasta dimineata la sediul agentiei MRM//McCann Bucharest: zvonurile circulau deja pe mIRC, mai precis pe binecunoscutul canal Advertising Romania, acolo unde toata industria publicitara se reuneste sub anonimat pentru a discuta despre barfe, salarii, noi numiri si alte margaritare ale vietii publicitare.
In urma zvonurilor, Vlad declara ca a avut inspiratia de a-si investi rezerva de Bitcoins in actiuni, devenind silent partner in cadrul MRM//McCann Bucharest. Vlad planuieste sa vanda pachetul de actiuni, urmand sa-si ia un an sabatic in Turks & Caicos (n.r. doua grupuri de Insule din Marea Caraibe, despre care se spune ca reprezinta o excelenta destinatie pentru indragostitii de aventuri subacvatice de mica sau mare adancime):
"Sincer, auzisem niste zvonuri in urma cu cateva saptamani pe canalul de mIRC AdvertisingRomania. Am fost inspirat sa investesc rezerva mea de Bitcoin in niste actiuni, cu scopul de a deveni un fel de silent partner.
Acum ca zvonurile sunt confirmate si agentia e pe maini bune, pot sa vand la un pret bun tot pachetul.
Chiar ma gandeam sa-mi iau un an sabatic in Turks & Caicos, si fondurile astea vin la fix!".
Pentru cei care au deschis Internetul mai tarziu, ieri s-a schimbat COMPLET jocul in publicitatea romaneasca.
Fara menajamente sau anunturi prealabile, SASE dintre cei mai tari creativi romani au migrat SIMULTAN spre MRM//McCann, parasindu-si fara regrete agentiile de bastina.
Pe langa plecarea lui Eugen Suman de la Kubis (actual Creative Director la MRM//McCann), Mihnea Gheorghiu, Jorg Riommi si Razvan Capanescu au parasit Publicis Groupe, Mihai Gongu a lasat GMP-ul in spate, iar Gabriela Lungu, iata, dupa o perioada petrecuta in agentii din afara, se alatura din nou industriei locale.
Mai multe detalii despre noile roluri de Chief, respectiv Chef, Creative Officers si co-CEOs, gasiti aici.
Teddy Dumitrescu (CEO & Country Chairman, Publicis Groupe Romania) si Stefan Iordache (CEO, Publicis Groupe Romania) au declarat in aceasta dimineata ca totul facea parte dintr-un plan top secret de a trimite elita creativa grupului inainte, pentru a le croi poteca. In ce sens? Cei doi au devenit si actionari majoritari ai grupului Interpublic, in cadrul caruia activeaza MRM//McCann Bucharest.
Asteptam raspunsuri si de la reprezentantii GMP, urmand sa facem o ancheta si la nivelul MRM//McCann, alaturi de Nir Refuah (co-General Manager, MRM Worldwide Romania).