[IQ-ul creativ din publicitate] Vlad Popovici: Si agentiile, si clientii au nevoie de curaj in egala masura. A nu se intelege prin curaj foolishness sau cai verzi pe pereti

[IQ-ul creativ din publicitate] Vlad Popovici: Si agentiile, si clientii au nevoie de curaj in egala masura. A nu se intelege prin curaj foolishness sau cai verzi pe pereti

Suntem in 5 aprilie si, dupa ce ne-am pacalit, trecem alaturi de Vlad Popovici (Managing Director, Kubis Interactive) la lucruri serioase. Cum ar fi blocajul industriei de publicitate de la noi, in care agentiile nu propun de frica clientilor, iar clientii cred ca agentiile nu stiu mai bine. Pentru a-l depasi, e nevoie de incredere in ambele tabere, spune Vlad.

Curajul il cauta si premiile FIBRA. Curajul de a fi creativ, dar in tabara opusa cailor verzi pe pereti. Curajul unei industrii care isi cauta maturitatea. Curajul de a te masura cu cei mai buni. Pe cei mai bravi dintre publicitari ii asteptam aici.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related