Leo Burnett Romania semneaza noua campanie de comunicare pentru berea Noroc, in care ni se dezvaluie secretul gustului sau perfect echilibrat.
Spotul TV ne introduce in lumea Noroc cu care ne-am obisnuit deja, a lucrurilor bine facute si mestesugite si ne prezinta ingredientul cheie folosit in procesul de fabricatie a berii Noroc: drojdia de cultura pura.
Drojdia de cultura pura este ingredientul care pastreaza constant gustul bogat si hranitor al berii Noroc, respectand o reteta romaneasca veritabila.
Executia TV a campaniei de comunicare se concentreaza pe calitatile intrinseci ale berii Noroc, la care se adauga valorile binecunoscute, de noroc mestesugit, nu nimerit.
Inca de la inceputul spotului, il identificam pe potcovarul care aduce matrita etichetelor de bere - potcoava norocoasa. Ulterior, in forfota fabricii, ni se dezvaluie cel mai important ingredient din procesul de fabricare al berii, cel care ofera constanta gustului bogat Noroc, drojdia de cultura pura.
"Pastrand lumea magica si recognoscibila a Norocului construita inca de acum doi ani, ne-am dorit sa ne apropiem si mai mult de consumatorii nostri, dezvaluindu-le ce sta in spatele gustului atat de echilibrat al berii Noroc. Astfel, noua comunicare imbina perfect mestesugul de a face bere si simbolurile norocului cu ingredientul care sta in centrul procesului de fabricare al berii Noroc: drojdia de cultura pura."
Teodora Agafitei (Brand Manager, Noroc)
"Crearea fabricii Noroc a necesitat un adevarat efort de conceptualizare, la care a contribuit de la bun inceput toata echipa. Si chiar daca la filmare multe elemente erau doar un mare green screen, pana la urma, toate piesele puzzle-ului s-au potrivit perfect."
Adina Teodorescu (Group Creative Director, Leo Burnett Romania)
Echipele participante
Echipa Noroc: Gabriela Lupas-Ticu (Marketing Director), Teodora Agafitei (Brand Manager), Adina-Elena Tanase (Junior Brand Manager)
Echipa Leo Burnett Romania: Razvan Capanescu (Chief Creative Officer), Victor Stroe (Strategy & Planning Director), Adina Teodorescu (Group Creative Director), Dinu Gojan (Senior Art Director), Cristina Corbu (Brand Communication Director), Alexandra Vestineanu (Brand Communication Manager), Sorin Deleanu (Producer).