Leo Burnett a realizat campania integrata de promovare a celui mai nou produs financiar oferit de Banca Comerciala Romana, produs denumit Maxicredit - creditul pentru nevoi personale garantat cu garantii reale.
Campania se desfasoara incepand cu data de 18 noiembrie pe TV, print, outdoor, indoor, Internet, DM. Cele doua spoturi TV intitulate "Dulapul" si "Ficusul" realizate in colaborare cu Casa de Productie Saga Film se difuzeaza pe urmatoarele posturi TV: Pro TV, TVR 1, Prima, TVR 2, Pro Cinema, Realitatea TV.
"Am folosit aceasta oportunitate de comunicare ca un pas in procesul de consolidare a unei personalitati unice si carismatice pentru marca BCR.
BCR era perceputa ca fiind o entitate sigura, puternica, solida si ca fiind liderul pietii dar imaginea sa era umbrita de o anumita "raceala" perceputa mai ales de cei tineri "young professionals".
In acest context, BCR isi pune in valoare caracteristica umana, apropiata de oameni, flexibila, prietenoasa si destinsa, care se adauge vectorilor de imagine deja existenti (soliditate, tinerete si profesionalism).
Dincolo de acest obiectiv de imagine pentru intreaga umbrela, campania de comunicare trebuia sa sustina un produs extrem de inovator si anume un credit nenominalizat garantat cu garantii reale unde BCR are un avantaj competitiv net fata de concurenta.