[ADventura Ursus: Juratii] Andrei Nica: Ce-mi place cel mai mult la noua generatie e ca pare al dracului de greu de impresionat si de clasificat in pepeteuri

[ADventura Ursus: Juratii] Andrei Nica: Ce-mi place cel mai mult la noua generatie e ca pare al dracului de greu de impresionat si de clasificat in pepeteuri

Perspectiva noua din aceasta miercuri: prietenii de azi sunt mai valorificati decat prietenii generatiilor trecute. Pentru ca, atunci, distractia era centrala. Acum e peste tot si asa ca oamenii devin, cumva, mai relevanti. Asta crede Andrei Nica (Group Creative Director, Graffiti BBDO), care nu mergea la petreceri cu DJi doar ca sa aiba fundal pentru depanat amintirile de-o saptamana cu amicii.

Deja te poti declara mai inspirat pentru cele 3 OOH-uri pe care o sa le inscrii la ADventura URSUS, competitia Young FIBRA care-si tine urnele deschise pana pe 27 aprilie. Atentie, ai nevoie de 3 cadre succesive care sa spuna, coerent, varianta ta de poveste URSUS, despre aventuri legendare care leaga prietenii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related