HomeFest trage draperiile peste cea de-a treia editie

HomeFest trage draperiile peste cea de-a treia editie

A treia editie HomeFest s-a incheiat, dupa 11 zile in care case si apartamente din Bucuresti si-au deschis usile pentru performance-uri, teatru, muzica, film, arta, after-party-uri spontane, oameni si cateva creaturi albastre.

HomeFest a parcurs orasul in lung si in lat, din centru, pana in Bucurestii Noi, Vitan, Bulevardul Basarabia, Grozavesti si din nou in centru. S-au vazut, ca in povesti, sapte performance-uri, unele de pe scaune, fotolii si perne, iar altele mai degraba au fost experimentate in timp ce spectatorii participau la ele direct, indrumati de artisti, in mijlocul unei sufragerii.

 

S-au vazut si patru spectacole de teatru, cu texte de Cehov, Shakespeare, autori contemporani si tineri din Ferentari. A avut loc o avanpremiera cu Platon, sunet si proiectii si un concert care in cele din urma s-a dezvoltat intr-un jam session la care au participat cam jumatate dintre spectatori, pana tarziu in noapte. Au fost vazute si multe filme despre locuire, care au fost si discutate indelung.

Diversitatea experientelor intamplate la HomeFest si legatura apropiata care se creeaza intre gazde, public si artisti au reprezentat si anul acesta principalele insusiri ale festivalului care il fac atat de iubit de gazdele care isi deschid casele pentru evenimente, dar si de publicul fidel HomeFest care isi rezerva din primul moment locuri la mai multe evenimente.

 

Anul acesta, organizatorii s-au bucurat sa revada oamenii “obisnuiti” ai festivalului, dar si sa intalneasca case noi si fete noi, care au trait pentru prima data experienta HomeFest. Cativa dintre noii participanti au si impartasit cum a fost HomeFest pentru ei, scriind pe bloguri si retele sociale.

Concret, bilantul de dupa festival arata asa: 16 evenimente diferite (dintre care trei cu mai multe reprezentatii), in tot atatea case si apartamente, si aproape 20 de gazde (toate, primitoare). S-au simtit ca acasa peste 50 de artisti si aproximativ 300 de spectatori.

Intre elementele distinctive ale editiei din acest an se numara prezenta neobisnuita a creaturilor albastre (la care se adauga si o gorila) si cel mai mare numar de adunari si after-party-uri care s-au inchegat spontan la finalul evenimentelor organizate si care s-au intins pana tarziu in noapte.

 

Felul in care s-au desfasurat intalnirile din apartamente dupa finalul spectacolelor reprezinta unul dintre principalele elemente marca Homemade Culture, un demers care incurajeaza apropierea dintre public, gazde si artisti, atat prin natura intima a spatiului de joc, cat si prin ocazia de socializare familiara si autentica pe care un astfel de eveniment cultural o poate prilejui.

Intrarea la evenimente s-a facut pe baza unei carti primite de la fiecare dintre spectatori. Toate cartile stranse vor fi donate unor biblioteci, prin proiectele Romania EduCaB si Carte peste carte.

HomeFest va reveni in oras in toamna anului 2017.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related